۲۰ شهریور ۱۴۰۱، ۱۸:۱۵
کد خبر: 84884678
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

اجرای ۶ اثر عاشورایی در سالن‌های نمایش سمنان

۲۰ شهریور ۱۴۰۱، ۱۸:۱۵
کد خبر: 84884678
اجرای ۶ اثر عاشورایی در سالن‌های نمایش سمنان

سمنان - ایرنا - رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری سمنان گفت: ۶ تئاتر با عنوان «نمایشگران عاشورایی» با حمایت این سازمان در حال اجرا است. 

به گزارش عصر یکشنبه خبرنگار ایرنا، امیر نجم در توضیح این مطلب افزود: حمایت و توجه به تولید، توسعه و اجرای برنامه های هنری از جمله تئاتر و احیاء رویدادهای هنری به ویژه پس از وقفه‌ای که شرایط کرونایی در عرصه هنر ایجاد کرد، از سیاست‌های سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری سمنان در راستای پویایی هرچه بیشتر شهری است.

وی افزود: نمایش «نجوای بندگی» با هنرنمایی دختران و بانوان هنرمند سمنانی در شبستان امامزاده یحیی از دهم الی سیزدهم شهریور، سوگواره از سفر تا صفر از ششم تا ۱۱ شهریور همراه با اجرای شبیه‌خوانی در آستان امامزاده علی اشرف (ع) و سوگواره «شب‌های عاشقی» از هفتم تا شانزدهم شهریور در آستان امامزاده علویان (ع) بر روی صحنه است.

رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری سمنان گفت: همچنین نمایش «مهدیاران» با جامعه مخاطب کودکان و نوجوانان و با هدف انتقال فرهنگ روضه خانگی و معرفی خاندان اهل بیت (ع) به عنوان اسوه‌های صبر و مقاومت از ۷ لغایت ۱۱ شهریور در پارک موزه دفاع مقدس روی صحنه است.

نجم بیان کرد: تئاتر «خورشید بر نیزه» از یکشنبه ۱۳ شهریور در تالار تئاتر شهر فرهنگسرای کومش روی صحنه است و اجرای آن تا سه شنبه ۲۲ شهریور ادامه دارد.

وی افزود: نمایش «دمی در بازار هیزم فروشان» نیز از ۲۵ شهریور تا هفتم مهر در تالار تئاتر شهر فرهنگسرای کومش به روی صحنه خواهد رفت.

رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری سمنان گفت: توجه به تئاتر و باور به نقش‌آفرینی اجتماعی آن، می‌تواند به عنوان سرمایه‌ای بی‌بدیل و روشی هنرمندانه برای انتقال مفاهیم قلمداد شود و از آن به نفع نیازهای زمانه امروز و خواسته های فردا بهره‌مند شویم.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha