ساروی راهی نیمه‌نهایی شد/ مصاف سخت با فرنگی‌کار نامدار ارمنی

تهران - ایرنا - «محمدهادی ساروی» فرنگی‌کار وزن ۹۷ کیلوگرم کشورمان با پیروزی مقابل حریف کهنه‌کار ازبکستانی به مرحله نیمه‌نهایی این وزن در پیکارهای قهرمانی جهان در صربستان راه یافت. «پژمان پشتام» نماینده وزن ۸۲ کیلوگرم ایران از راهیابی به مرحله بعد بازماند.

به گزارش ایرنا، رقابت‌های پنج وزن دوم کشتی فرنگی قهرمانی جهان از ساعت ۱۳ امروز (یکشنبه)  با برگزاری مسابقات مقدماتی وزن‌های ۶۳، ۶۷، ۸۲ و ۹۷ کیلوگرم در سالن ورزشگاه اشتارک آرنا شهر بلگراد صربستان آغاز شد.

در وزن ۹۷ کیلوگرم محمدهادی ساروی پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم با نتیجه ۸ بر صفر فلیکس بالدوف از نروژ را از پیش رو برداشت و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد. وی در این مرحله با نتیجه ۷ بر صفر رستم آساکولوف از ازبکستان را مغلوب کرد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت.

ساروی در مرحله بعد و برای راهیابی به فینال باید به مصاف آرتور آلکسانیان قهرمان جهان و المپیک از ارمنستان برود. ساروی در مصاف گذشته خود در سال ۲۰۲۰ مغلوب این حریف ارمنی شده بود.

در وزن ۸۲ کیلوگرم پژمان پشتام بعد از استراحت در دور اول، در دور دوم با نتیجه ۲ بر یک کارپت چالیان از ارمنستان را مغلوب کرد. وی در دور بعد و در مرحله یک چهارم نهایی با نتیجه ۵ بر ۲ مغلوب یاروسلاو فیلچاکوف از اوکراین شد و باید منتظر حضور حریفش در دیدار فینال باشد تا بتواند در گروه بازنده‌ها به کار خود برای کسب مدال برنز ادامه دهد.

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha