۲۰ شهریور ۱۴۰۱، ۱۵:۴۵
کد خبرنگار: 2506
کد خبر: 84884540
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

امینی: دوست ندارم کاراته با مشکل مواجه شود؛ برنمی‌گردم

تهران- ایرنا- نایب رییس مستعفی فدراسیون کاراته با بیان اینکه برخی مواقع تصمیماتی گرفته می‌شد که او در جریان قرار نمی‌گرفت، گفت: دوست ندارم فدراسیون با مشکل مواجه شود و استعفایم را پس نمی‌گیرم.

اشرف امینی که روز گذشته از سمت نایب رئیسی بانوان فدراسیون کاراته کناره‌گیری کرد در گفت‌وگو با ایرنا، اظهار داشت: در چند مقطع با مسوولان فدراسیون صحبت کردم و حتی انتقاداتی نیز داشتم. آنها نیز لطف داشتند و نظراتم را پذیرفتند اما بازهم اتفاقاتی که انتظار داشتم رخ بدهد، اجرایی نمی‌شود.

وی افزود: حتی در جریان برخی امور نیز قرار نمی‌گرفتم یا زمانی مطلع می‌شدم که تصمیمات اتخاذ شده بود.

امینی ادامه داد: اگر از مساله‌ای مطلع نبودم، حتی پاسخ خبرنگاران را با تمامی احترامی که برای آنان قائل هستم، نمی‌دادم چراکه در تصمیمات تغییر ایجاد می‌شد و نمی‌خواستم صحبت‌هایم کوچکترین مشکلی برای فدراسیون ایجاد کند.

نایب رئیس مستعفی فدراسیون کاراته عنوان کرد: به این نتیجه رسیدم که دیگر نمی‌شود بیش از این خودم را هزینه کنم. به وضوح می‌دیدم برای برداشتن یک قدم به جول چقدر باید انرژی بگذارم و بعد از مدت کوتاهی دوباره به نقطه اول برمی‌گردیم.

وی در پاسخ به این سوال که به‌نظر می‌رسد مسئولان فدراسیون مخالف استعفایش هستند، گفت: آقای آشوری محبت کرده و چند مرتبه تماس گرفتند تا به فدراسیون بازگردم و با برگزاری نشستی، مسائل پیش آمده را برطرف کنیم. من تصمیم را گرفته‌ام و برنمی‌گردم. هر فردی هم که انتخاب شود حتما حمایت خواهم کرد.

امینی گفت: اصلا دوست ندارم فدراسیون با کوچکترین حاشیه‌ای مواجه شود اما استعفایم را پس نمی‌گیریم.

وی در پاسخ به این سوال که تکلیف عضویت وی در کمیته فنی فدراسیون جهانی با این استعفا چه می‌شود؟ اظهار کرد: این عضویت ادامه دارد و به حضورم در کمیته فنی جهانی ادامه می‌دهم.

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha