ارتقاء کیفیت سرویس‌های مخابراتی نیازمند اصلاح تعرفه‌ها است

زنجان - ایرنا - جانشین مدیر مخابرات منطقه زنجان ارتقاء کیفیت سرویس‌های مخابراتی را نیازمند اصلاح تعرفه ها دانست و گفت: ثابت ماندن تعرفه‌های مخابراتی از جمله چالش‌های اصلی مخابرات است.

حبیب الله شبستانی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با اصلاح تعرفه های مخابراتی، کیفیت سرویس دهی به مشتریان ارتقا یافته و روند توسعه ارتباطات استان شتاب می گیرد.

وی اظهار داشت: هزینه نگهداری یک خط تلفن شهری ماهانه بیش از 20 هزار تومان بوده اما در مقابل، متوسط درآمد هر خط کمتر از هفت هزار تومان است و این یعنی مخابرات باید تقریبا سه برابر درآمد هر خط تلفن را صرف نگهداری آن کند و بدیهی است این موضوع منجر به ورشکستگی هر شرکتی خواهد شد.

شبستانی خاطرنشان کرد: ثابت ماندن تعرفه های مخابراتی طی 12 سال گذشته به رغم تورم چند صد درصدی در تمام بخش ها، از چالش های اصلی شرکت مخابرات است که سبب شده تامین منابع مورد نیاز برای توسعه این بخش دچار چالش جدی شود.

وی تاکید کرد: به رغم تنگناهای موجود کارکنان و متخصصان شرکت مخابرات با استفاده از تمامی ظرفیت ها برای توسعه و پایداری ارتباطات تلاش شبانه روزی دارند تا ارتباطات استان بصورت پایدار برقرار باشد.

شبستانی افزود: پرداخت نشدن به موقع حقوق و دستمزد همکاران پرتلاش، حق بیمه و مالیات و عدم پرداخت مطالبات تامین کنندگان تجهیزات؛ پیمانکاران و بازنشستگان از جمله مواردی است که ثابت ماندن تعرفه های مخابراتی موجب بروز آنها شده است.

وی خاطرنشان کرد: با تعدیل تعرفه های تلفن ثابت، منابع لازم جهت نوسازی و توسعه شبکه تامین شده و کیفیت خدمات ارتباطی مردم افزایش می یابد که امیدوارم با هم افزایی دولت و سهامدار عمده، این امر مهم هر چه سریعتر محقق و دغدغه اصلی تامین منابع برای نگهداری و توسعه شبکه مخابراتی رفع شود.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha