هیچ مشکل ارتباطی در مرز تمرچین برای زوار اربعین وجود ندارد

ارومیه - ایرنا - مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات آذربایجان غربی گفت: هیچ مشکل ارتباطی در پیرانشهر و مرز تمرچین برای زوار اربعین وجود ندارد و همه زیرساخت‌های این حوزه بخوبی تامین شده است.

قاسم جلیلی نژاد روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: با اقدامات انجام شده، چهار سایت جدید ایرانسل در پیرانشهر، مسیر پیرانشهر تا تمرچین و مرز تمرچین وارد مدار بهره برداری شد تا خدمت رسانی در این منطقه بیش از پیش بهتر شود.

وی اضافه کرد: همچنین یک سایت پیشین ایرانسل هم در منطقه تقویت ظرفیت شد تا مشکلی در خدمت رسانی حوزه تلفن همراه و اینترنت نداشته باشیم.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات آذربایجان غربی درخصوص حوزه همراه اول نیز گفت: این اپراتور هم سه سایت سیار در مسیر راه اندازی کرده و ۲ سایت مستقر را هم تقویت کرده است.

جلیلی نژاد ادامه داد: البته ما به دنبال سایت‌های ثابت ارتباطی در مرز تمرچین هستیم تا به صورت مستمر و در طول سال مورد استفاده قرار گیرند.

وی با اشاره به استقرار تیم‌های کامل در حوزه‌های مختلف مربوط به اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات در مرز تمرچین یادآور شد: هیچ مشکلی تاکنون وجود نداشته و در صورت بروز نیز، تیم‌های فعال در مرز، مشکلات را به سرعت رفع می‌کنند.

به گزارش ایرنا، مرز تمرچین از ۱۴ شهریور امسال، میزبان زوارالحسین (ع) در ایام اربعین است، به گفته مسوولان تاکنون بیش از ۴۰ هزار نفر از مرز تردد داشته اند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha