۲۰ شهریور ۱۴۰۱، ۱۱:۴۵
کد خبرنگار: 1240
کد خبر: 84884024
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

برپایی آزمایشگاه آب در گذرگاه‌های مرزی شلمچه و چذابه

آبادان - ایرنا - مدیر عامل آبفا خوزستان گفت:به منظور تامین آب آشامیدنی بهداشتی و در راستای سلامت زائران اربعین حسینی تیم آزمایشگاهی با تجهیزات پیشرفته در گذرگاه های مرزی شلمچه و چذابه مستقر شدند.

محمدرضا کرمی نژاد یکشنبه در بازدید از موکب های شلمچه در گفت و گو با خبرنگا ایرنا با اشاره به خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی در مرزهای شلمچه و چذابه اظهار داشت: اداره های آب و فاضلاب در هر ۲ پایانه مرزی شلمچه و چذابه بسیج شده و با برنامه و بدون وقفه در حال خدمات رسانی به زائران می باشند.

مدیر عامل آب و فاضلاب خوزستان افزود:شرکت آبفا خوزستان در کنار تامین کمی آب آشامیدنی در پایانه های شلمچه و چذابه ، به کیفیت و سلامت آب هم توجه ویژه داشته و به همین منظور با استقرار تیم آزمایشگاهی با تجهیزات پیشرفته روزانه سلامت آب توزیعی بین زائران را رصد و پایش می کند.

وی در ادامه افزود: نمونه برداری و کلرسنجی مشترک با مرکز بهداشت مستقر در مرزهای شلمچه و چذابه با استقرار پرسنل امور کیفی به صورت لحظه ای در حال انجام است.

مدیر عامل آبفا خوزستان گفت: پایش و کنترل کلر تانکرهای آبرسانی سیار به همراه کارکنان مرکز بهداشت انجام می شود تا آب آشامیدنی با کیفیت مطلوب برای زوار اربعین حسینی تامین شود.

وی تصریح کرد: شرکت آب و فاضلاب خوزستان امسال برای اولین بار اقدام به تامین آب موکب های مرزی عراق در هر دو پایانه مرزی خوزستان کرده است تا زائران اربعین به آب با کیفیت در خارج از مرزهای ایران و در خاک عراق دسترسی داشته باشند.

کرمی نژاد خاطر نشان کرد: برای پایداری شبکه آب در موکب های کشور عراق و همجوار با گذرگاه های مرزی شلمچه و چذابه ، یک خط انتقال آبرسانی از تصفیه خانه طرح جامع خرمشهر تا پایانه های مرزی و موکب های عراقی اجرا شده که با اجرای آن آب آشامیدنی با کیفیت و پایدار برای زائران تامین شده است.

مرزهای چذابه و شلمچه دو گذرگاه اربعین حسینی در استان خوزستان هستند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha