۱۹ شهریور ۱۴۰۱، ۲۰:۱۰
کد خبرنگار: 3028
کد خبر: 84883688
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

توقف بایرن، دامیِ نجات‌بخش سردار و انتقام سخت رُزه از دورتموند

تهران- ایرنا- تیم فوتبال بایرن‌مونیخ در حالی مقابل اشتوتگارت متوقف شد که لورکوزن روی حرکت بدون توپ سردار از شکست گریخت.

به گزارش ایرنا، هفته ششم رقابت‌های بوندسلیگای آلمان با برگزاری پنج دیدار به صورت همزمان از ساعت ۱۸ پیگیری شد که در مهمترین دیدارها بایرن‌مونیخ متوقف شد و دورتموند با یک شکست تلخ به خانه برگشت.

بایرن‌مونیخ در خانه به مصاف تیم اشتوتگارت رفت اما در رسیدن به پیروزی ناکام ماند. شاگردان یولیان ناگلزمان ۲ بار به وسیله ماتیس تل(۳۶) و جمال موسیالا(۶۰) از حریف خود پیش افتاد ولی این گل‌ها به وسیله کریس فوریچ و سرهو گیراسی در دقایق ۵۷ و ۹۲ پاسخ داده شد تا امتیازات تقسیم شود.

بایرن با این نتیجه ۱۲ امتیازی شد و موقتا به صدر جدول صعود کرد و اشتوتگارت نیز با پنج امتیاز در جایگاه سیزدهم ایستاد. آنها هنوز بردی در کارنامه خود نداشته‌اند.

توقف بایرن، دامیِ نجات‌بخش سردار و انتقام سخت رُزه از دورتموند

بایر لورکوزن در خانه هرتابرلین به مصاف این تیم رفت و به نتیجه‌ای بهتر از تساوی ۲ بر ۲ دست پیدا نکرد. کریم دمیربای در دقیقه ۴۹ کارگرها را پیش انداخت اما هرتا با گل‌های سوات سِردار(۵۵) و مارکو ریچتر(۷۴) کامبک زد. با این وجود حضور سردار آزمون در میدان کمک‌کننده بود. سردار در دقیقه ۷۶ به زمین آمد و سه دقیقه بعد با انجام دادن حرکت دامی و فریب بازیکنان هرتا، پاتریک شیک را در موقعیت گلزنی قرار داد تا این مهاجم چکی در دقیقه ۷۹ ، سیوانی را از تجربه یک باخت دیگر نجات داد.

لورکوزن با این تساوی چهار امتیازی شد و در رده شانزدهم جای گرفت. هرتا هم با پنج امتیاز در رده چهاردهم ایستاد.

لایپزیش در یکی از حساس‌ترین دیدارهای هفته میزبان دورتموند بود. مارکو رُزه که فصل پیش سرمربی زنبورها بود و پیش از شروع این فصل برکنار شده بود در این هفته جانشین دومنیکو تدسکو شد تا در اولین تجربه روی نیمکت لایپزیش انتقام سختی از تیم سابقش بگیرد و با نتیجه سه بر صفر شاگردان ادین ترزیچ را روانه خانه کند.

توقف بایرن، دامیِ نجات‌بخش سردار و انتقام سخت رُزه از دورتموند

ویلی اوربان(۶)، دومینیک سوبوسلای(۴۵) و آمادو حیدرا(۸۴) برای لایپزیش در این مسابقه گلزنی کردند تا این تیم با هشت امتیاز به رده دهم صعود کند. دورتموند نیز با تجربه دومین باخت در این فصل ۱۲ امتیازی ماند و موقتا در جایگاه چهارم ایستاد.

نتایج دیگر دیدارها به شرح زیر است:

آینتراخت فرانکفورت ۰-۱ وولفسبورگ

هوفنهایم ۴-۱ ماینز

اخبار مرتبط

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha