خرید و فروش زمین نهضت ملی مسکن در استان بوشهر ممنوع است

بوشهر - ایرنا - مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر گفت: خرید و فروش زمین مربوط به نهضت ملی جهش تولید مسکن ممنوع است و با متخلفان برخورد می‌شود.

به گزارش ایرنا، روابط عمومی راه وشهرسازی استان بوشهر روز شنبه به نقل از سید محمود دستغیبی افزود: مردم باید در این زمینه مراقب باشند تا بعد دچار مشکل نشوند.

وی اظهار کرد: به دفترهای اسناد رسمی و مشاوران املاک هم مراقب باشند از تنظیم سند رسمی یا قرارداد در زمینه خرید یا فروش زمین مربوط به نهضت ملی مسکن خودداری کنند، زیرا تخلف به شمار می‌رود و به طور حتمی بی‌توجهی به این موضوع برای آنها مشکل ایجاد می‌کند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر ادامه داد: تا کنون ساخت ۱۲ هزار واحد مسکونی در قالب نهضت ملی مسکن در این استان آغاز شده است و هفت  هزار واحد از مرحله خاکبرداری تا نازک‌کاری قرار دارند.

دستغیبی عنوان کرد: ۲ طرح در برازجان و خورموج در مرحله نازک‌کاری هستند امیدواریم با تامین مالی که صورت می‌گیرد، طرح ۲۴۲ واحدی برازجان امسال به متقاضیان تحویل شود.

وی افزود: در شهرهایی که ظرفیت وجود دارد هنوز ثبت نام از متقاضیان صورت می‌گیرد و سامانه باز است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر ادامه داد: در شهرهای کوچک که زمین وجود دارد از یک ماه پیش با حضور استاندار واگذاری زمین به متقاضیان در دو شهر آغاز شده است.

دستغیبی گفت: در این روش مردم خودشان عملیات اجرایی را بر عهده دارند.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha