۱۹ شهریور ۱۴۰۱، ۱۲:۵۸
کد خبرنگار: 2164
کد خبر: 84883196
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

معاون فرماندار:

مشکلات ترافیکی آستارا برطرف می‌شود

۱۹ شهریور ۱۴۰۱، ۱۲:۵۸
کد خبر: 84883196
مشکلات ترافیکی آستارا برطرف می‌شود

آستارا- ایرنا- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری آستارا گفت: بخش قابل توجهی از مشکلات ترافیکی این شهرستان که به همت مسئولان امر احصا شده است، با هماهنگی دستگاه‌های ذی‌ربط در روزها و هفته‌های آتی مرتفع خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حسن آدمیت روز شنبه در حاشیه نشست شورای ترافیک آستارا اظهار کرد: با توجه به نزدیکی آغاز سال تحصیلی جدید و بازگشایی مدارس، نصب بنرهای آموزشی و هشدار دهنده و رنگ‌آمیزی خطوط عابر پیاده در محدوده مدارس آستارا و لوندویل از سوی شهرداری‌ها در روزهای باقی مانده تا پایان شهریورماه در دستور کار قرار خواهد گرفت.

وی با تاکید بر ایمن‌سازی محدوده مدارس افزود: همچنین به دلیل اینکه فعالیت حضوری مدارس موجب ایجاد ترافیک در برخی نقاط از جمله خیابان فارابی آستارا می‌شود، قرار شد که پلیس راهنمایی و رانندگی با توجه به عرض کم معابر در این راستا به کمک آموزش و پرورش بیاید تا ترافیک در نقاط مورد نظر مدیریت شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری آستارا بیان کرد: روشنایی کامل محورهای اصلی، نصب موانعی جهت جلوگیری از تردد موتورسیکلت‌ها در محدوده پاساژ امیری آستارا، اجرای خط‌کشی محور آستارا-تالش و آستارا-نمین، برخورد و جمع‌آوری دکه‌های غیرمجاز واقع در حریم جاده آستارا-نمین به ویژه در گردنه حیران نیز  پیگیری می‌شود.

وی اضافه کرد: تغییر ورودی و خروجی پارکینگ بازار ساحلی به منظور جلوگیری از ایجاد ترافیک، مقابله با سد معبر به ویژه در محدود بازار از سوی شهرداری و در صورت نیاز با پشتیبانی عوامل انتظامی، اجرای سرعت‌کاه در محدوده روستای قره‌سو و رفع نقاط حادثه‌خیز در محورهای پرتردد آستارا از دیگر مصوبه‌های شورای ترافیک است که در هفته‌های آتی در دستور کار قرار می‌گیرد.

شهرستان آستارا که ۲۵ کیلومتر راه اصلی، ۱۴۸ کیلومتر راه روستایی و ۱۵ کیلومتر بزرگراه دارد، با جمعیت حدود ۹۵ هزار نفر در منتهی الیه غرب استان گیلان واقع شده است.

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha