۱۹ شهریور ۱۴۰۱، ۱۰:۵۷
کد خبرنگار: 1178
کد خبر: 84882906
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

سیاست رژیم صهیونیستی برای مهار آتش در کرانه باختری شکست خورده است

تهران-ایرنا- پدر شهید «رعد حازم» مجری عملیات شهادت طلبانه تل آویو به تلویزیون «الاقصی» گفت که «ادامه اشغالگری صهیونیست‌ها، عزم ملت فلسطین برای مقاومت را افزایش می دهد».

به گزارش امروز (شنبه) ایرنا، «فتحی حازم»  پدر شهید رعد خازم مجری عملیات چند ماه پیش تل آویو گفت: سیاست رژیم صهیونیستی برای مهارآتش شعله ور شده در کرانه باختری شکست خورده است.

وی تصریح کرد: شعله های این آتش خشم از جنین به نابلس و پس از آن به سلواد و سرانجام به دره اردن رسید.

فتحی حازم گفت: ادامه اشغالگری رژیم صهیونیستی و تجاوزات آنها علیه فلسطینیان، ما را به مقاومت بیشتر در برابر آنها سوق می دهد.

پدر شهید رعد خازم تأکید کرد، تجربه فلسطینی ها نشان داده که مذاکره و گفت وگو با این رژیم هیچ فایده ای ندارد و آنها به این نتیجه رسیده اند که  مقاومت تنها راه آزادسازی سرزمینهای فلسطینی است.

«رعد فتحی حازم» جوان 29ساله و مجری عملیات خیابان «دیزنگوف» تل‌آویو بود که فروردین ماه گذشته، سه شهرک‌نشین را در یک عملیات استشهادی به‌ضرب گلوله به هلاکت رساند و چند نفر را زخمی کرد.

او در بامداد اولین جمعه از ماه مبارک رمضان ساعتی بعداز انجام عملیات خود، در حالی که از یکی از مساجد شهر یافا خارج می‌شد، در درگیری با نیروهای امنیتی رژیم صهیونیستی به شهادت رسید.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار جهان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha