۱۹ شهریور ۱۴۰۱، ۱۱:۰۳
کد خبرنگار: 2581
کد خبر: 84882840
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

نخستین آموزشگاه آزاد نوع الف خوشه کشاورزی کشور در مینودشت افتتاح شد

گنبدکاووس - ایرنا - نخستین آموزشگاه آزاد فنی و حرفه‌ای (نوع الف) خوشه کشاورزی کشور با حضور غلامحسین حسینی‌نیا معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و رییس سازمان آموزش و حرفه‌ای در مینودشت افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، محمدتقی قزل سفلی فرماندار مینودشت، چوپانی رییس اتاق بازرگانی و کرامتلو مدیرکل فنی و حرفه‌ای گلستان به همراه مسوولان محلی از دیگر حاضران در مراسم افتتاح امروز بودند.

آموزشگاه آزاد فنی و حرفه‌ای دانش و تجربه جهانگیر شامل ۳۵ هکتار مزرعه کشاورزی با سرمایه‌گذاری ۱۵۰ میلیارد ریال در رشته‌های مختلف کشاورزی از جمله امور دامی، زراعی، گلخانه و باغبانی با ظرفیت آموزش ۱۰ سالانه هزار نفر روز در مجتمع کشاورزی بسکی مینودشت افتتاح شد.

به گفته داود ممشلی رییس مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای مینودشت، با افتتاح این مرکز تعداد آموزشگاه‌های فنی و حرفه‌ای آزاد شهرستان به عدد ۲۲ رسید که از این تعداد ۲۰ آموزشگاه فعال است.

وی افزود: همچنین در مرکز آموزش و فنی و حرفه‌ای دولتی مینودشت در چهار کارگاه رشته‌های مختلف تاسیسات برق، تعمیر لوازم خانگی، لوله‌کشی، برق صنعتی ساختمان و برق خودرو به علاقمندان آموزش داده می‌شود.

رییس سازمان فنی و حرفه‌ای در این مراسم گفت: پیش از این ۱۳ مرکز نوع الف در خوشه‌های مختلف فعال بود و مرکزی که امروز افتتاح شد نخستین آموزشگاه فنی و حرفه‌ای آزاد نوع الف در خوشه کشاورزی کشور به شمار می‌رود.

غلامحسین حسینی‌نیا افزود: در مجمع نمایندگان این قول را دادیم که دپارتمان تخصصی کشاورزی کشور را در گلستان راه اندازی کنیم و این مساله باعث می‌شود مربیان سراسر کشور برای آموزش به گلستان بیایند.

نخستین آموزشگاه آزاد نوع الف خوشه کشاورزی کشور در مینودشت افتتاح شد

رییس سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای که شب گذشته وارد گلستان شد در ادامه برنامه‌های خود در جلسه‌ای با بخش خصوصی شامل اتاق بازرگانی، اتاق تعاون، اصناف، نظام‌های مهندسی ساختمان و کشاورزی، کانون انجمن‌های صنفی استان شرکت می‌کند و شورای مهارت نیز با حضور وی عصر شنبه برگزار خواهد شد.

دیدار با کارکنان اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان گلستان، دیدار با نماینده ولی فقیه در گلستان و امام جمعه گرگان، شرکت در جلسه شورای هماهنگی دستگاه‌های اجرایی تابع وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در این استان و گفت و گوی ویژه خبری با خبرنگار تخصصی خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) مرکز گلستان حوزه آموزش فنی و حرفه‌ای از برنامه‌های عصر روز شنبه سفر رییس سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور به گلستان در نظر گرفته شده است.

شهرستان مینودشت با ۸۰ هزار نفر جمعیت در شرق استان گلستان واقع است.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha