گرشاسبی: نکونام گفت در فولاد می‌مانم و محکم ادامه می‌دهم

تهران- ایرنا - مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان با اعلام مخالفت با حضور جواد نکونام در تیم ملی فوتبال گفت: او به من گفت در فولاد می‌مانم و محکم ادامه می‌دهم.

به گزارش ایرنا، حمیدرضا گرشاسبی مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان، جمعه شب در یک گفت و گوی تلویزیونی با انتقاد از صحبت‌هایی که درباره حضور جواد نکونام سرمربی این تیم در تیم ملی به عنوان دستیار کی‌روش توسط مسئولان فدراسیون فوتبال مطرح شده است، اظهار داشت: قصه و سناریوی جدید شکل گرفته است، تیم ما روند خوبی را به خود گرفته و فردا هم بازی حساسی با ملوان در انزلی داریم و این داستان‌ها به این شکل پیش می‌آید.

گرشاسبی افزود: اصول حرفه‌ای  رعایت نمی‌شود، باید حرفه‌ای عمل شود و اگر برنامه‌ای و صحبتی است نباید رسانه‌ای شود که بعد بگویند می‌شود یا نمی‌شود.

مدیرعامل باشگاه فولاد ادامه دهد: در آخرین صحبتی که با نکونام داشتم، گفت محکم با فولاد ادامه می‌دهم و هستم. حالا چه اتفاقی در آینده بیفتد را اطلاع ندارم. نکونام تمایلی به جدایی از فولاد نداشت و آخرین صحبتش این بود که با فولاد ادامه بدهد.

وی با تاکید بر اینکه باشگاه فولاد با جدایی نکونام موافق نیست، خاطرنشان کرد: اما فوتبال است و نمی‌توان برای فردا برنامه‌ریزی کرد که قرار است چه اتفاقی بیفتد اما فولاد شرایطی را ندارد که نکونام از تیم جدا شود.

گرشاسبی در پاسخ به این سوال که آیا ممکن است باشگاه فولاد از مواضع خود کوتاه بیاید، تصریح کرد: اشاره کردم باشگاه فولاد مخالف این جدایی است و تیم ما در لحظات حساس و مهمی است و هزینه و برنامه‌ریزی کرده‌ایم و نگاهمان به بازی‌هایمان در لیگ قهرمانان است و خود نکونام هم اعلام کرده است که می‌ماند و این آخرین اطلاعاتی است که شفاف اعلام می‌کنم.

مدیرعامل باشگاه فولاد درباره اینکه آیا نظر نکونام تغییر نخواهد کرد، گفت: نکونام در فوتبال ما کار می‌کند و کسی اگر بخواهد جدا شود، شرایطش فرق می‌کند اما تا این لحظه همه ما هماهنگ و هم صدا هستیم و وی اعلام کرده که در فولاد می‌ماند، اینکه چه اتفاقی بیفتد را باید منتظر آینده باشیم.

وی در ادامه در واکنش به این صحبت‌های نائب رئیس فدراسیون فوتبال درباره مذاکره با فولاد، تاکید کرد: نظر باشگاه فولاد این است که با نکونام ادامه بدهد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha