مسلمانان برای خنثی کردن توطئه های دشمنان باید متحد باشند

کرمانشاه- ایرنا- نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه، حفظ و تقویت اتحاد در جامعه را یکی از راهکارهای مهم در خنثی کردن توطئه های دشمنان اسلام دانست و خواستار تلاش مسلمانان در این راستا شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا؛ آیت الله مصطفی علما در خطبه های نماز جمعه این هفته کرمانشاه در مسجد جامع افزود: وحدت مسلمانان برای مقابله با استکبار جهانی و جبهه کفر ضروری است.

وی گفت: در طول تاریخ ثابت شده هر زمان مسلمانان با هم متحد بودند هیچ قدرتی توان مقابله با آنان را نداشته و سربلند و پیروز بودند.

امام جمعه کرمانشاه رمز موفقیت مسلمانان را در کنار هم بودن و حفط انسجام و وحدت دانست و افزود: امروز یکی از نیازهای اساسی و ضروری مسلمانان دوری از اختلاف و تفرقه است.

آیت الله علما در ادامه به بیانات اخیر رهبر معظم انقلاب اسلامی در اجلاسیه مجمع جهانی اهل بیت (ع) اشاره کرد و گفت:  معظم له در این مجمع عظمت و محبوبیت اهل بیت (ع) را در دنیای اسلام بی نظیر دانستند.

امام جمعه کرمانشاه در پایان به مناسبت‌های پیش رو همچون سالروز درگذشت آیت الله طالقاتی و شهادت آیت الله مدنی دومین شهید محراب اشاره کرد و از مجاهدت‌های این دو شخصیت بزرگ سخن گفت.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha