۱۸ شهریور ۱۴۰۱، ۳:۵۷
کد خبرنگار: 2445
کد خبر: 84882170
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

روسیه : نیروهای روسی پنج انبار موشک و مهمات را در خارکیف منهدم کردند

تهران -ایرنا- ژنرال ایگور کوناشنکوف، سخنگوی وزارت دفاع روسیه روز پنجشنبه گفت، نیروهای مسلح روسیه پنج انبار موشک و مهمات را در زاپروژیا و شهر بالاکلیا در منطقه خارکف منهدم کردند.

به گزارش ایرنا به نقل از خبرگزاری تاس . کوناشنکوف افزود: جنگنده های هوایی  و توپخانه های روسیه همچنین پنج پست فرماندهی نیروهای مسلح اوکراین از جمله در مناطق شهرک‌های دزرژینسک، سولدار و آرتموفسک (DPR)  را مورد هدف قرار دادند.

وی ادامه داد : حملات به ۵۱ واحد توپخانه نیروهای مسلح اوکراین، نیروی انسانی و تجهیزات نظامی دشمن در ۱۶۷ منطقه انجام شد.

باسورین، نماینده رسمی شبه نظامیان خلق DPR می گوید که نیروهای متفقین در حال گسترش پایگاه خود از روستای پسکی به سمت شهرک توننکوئه هستند که به طور کامل شهر آودیوکا را که تحت کنترل نیروهای مسلح اوکراین است، محاصره می کنند، جایی که ارتش کی یف به سمت دونتسک و ماکیوکا، ادوارد شلیک می کند. ، 

وی افزود که جنگ برای سولدار در شمال شرقی آرتموفسک جریان دارد.

ویتالی گانچف، رئیس اداره نظامی-مدنی (MAC) منطقه خارکف گفت که نیروهای مسلح اوکراین تلاش کردند بالاکلیا را محاصره کنند، اما به عقب رانده شدند، این شهر همچنان تحت کنترل نیروهای متحد است.

وی خاطرنشان کرد که نیروهای مسلح اوکراین گلوله باران شهرک ها در منطقه را افزایش داده اند و به تأسیسات زیرساختی از جمله موسسات کودکان آسیب وارد کرده اند.

برچسب‌ها

سرخط اخبار جهان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha