۱۷ شهریور ۱۴۰۱، ۱۸:۲۲
کد خبرنگار: 1240
کد خبر: 84882001
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

دیدار وزیر ارشاد با خانواده هنرمند فقید احمد یلالی هنرمند آبادانی

آبادان - ایرنا - وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی عصر پنجشنبه با حضور در منزل هنرمند فقید احمد یلالی از پیشکسوتان جنگ تحمیلی و یکی از مدیران فعال کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد آبادان، یاد وی را گرامی داشت.

به گزارش خبرنگار ایرنا محمدمهدی اسماعیلی در دیدار با خانواده یلالی گفت: دوست داشتیم در زمان حیات این هنرمند انقلابی و بسیجی در میان خانواده حضور می‌یافتیم که دست تقدیر این چنین نشد.

وی با قرائت فاتحه یاد و خاطره این هنرمند آبادانی را گرامی داشت و یک جلد قرآن کریم را تقدیم خانواده این مرحوم کرد.

معاون استاندار و فرماندار ویژه آبادان نیز در این دیدار گفت:مرحوم یلالی از نیروهای انقلابی بود که در هشت سال دفاع مقدس در جبهه از خود گذشتگی نشان داد.

احسان عباسپور افزود: خانواده مرحوم یلالی نیز بعد از فوت وی تلاش‌ فرهنگی ویژه در آبادان داشته‌اند که جای تقدیر دارد. 

حاج احمد یلالی از پیشکسوتان دفاع مقدس و از مدیران موفق و فعال کانون‌های فرهنگی هنری مساجد آبادان ۲۵ مهر سال ۹۹ پس از تحمل یک دوره بیماری و ابتلا به کرونا ویروس در بیمارستان طالقانی آبادان دعوت حق را لبیک گفت و به سوی همرزمان شهیدش پیوست.

سفر معاون عمرانی وزارت ارشاد به آبادان برای پیگیری طرح های فرهنگی

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی پس از دیدار با خانواده یلالی در گفت وگو با خبرنگاران بیان کرد: مدیر عمرانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی شنبه آینده برای پیگیری مشکلات عمرانی طرح‌های فرهنگی به آبادان سفر خواهد کرد.
اسماعیلی گفت:پیگیری‌های خوبی در خصوص طرح های فرهنگی آبادان از سوی سید محمد مولوی نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی انجام شده است و این مصوبات از روز شنبه پیگیری می‌شود.
وی در خصوص تشکیل اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در مناطق آزاد گفت:با مناطق آزاد توافق داریم که در هر منطقه یک اداره کل تشکیل شود و پیگیر تشکیل اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد اروند با ساختار تکمیل شده استانی هستیم.
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی عصر روز پنجشنبه در سفری ۲ روزه به منظور افتتاح چند طرح فرهنگی ، و دیدار و نشست با مسوولان استانی و فرهنگی، از طریق فرودگاه بین المللی آبادان وارد خوزستان شد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha