۱۶ شهریور ۱۴۰۱، ۲۲:۰۲
کد خبرنگار: 5194
کد خبر: 84881285
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

بسیج اثر ویدئویی "خادم ارباب کیست" را همزمان با اربعین منتشر می‌کند

شهرری - ایرنا - مسئول بسیج رسانه سپاه ناحیه حضرت روح الله(ره) از تولید محتوای یک اثر ویدئویی با عنوان «خادم ارباب کیست» خبر داد و گفت که این فیلم همزمان با اربعین حسینی در رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی منتشر می‌شود.

میلاد سلگی چهارشنبه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در راستای جهاد تبیین و تولید محتوای اثرگذار در فضای مجازی برنامه ای ویدئویی را با عنوان "خادم ارباب کیست" را در دستور کار تولید قرار داده است.

وی ادامه داد: در عصر حاضر خادم ارباب کیست و چه ویژگی هایی باید داشته باشد، سووالی است که این اثر ویدئویی به آن پرداخته است و مردم مصاحبه شونده با طرح این پرسش به آن پاسخ می دهند.

به گفته وی، این اثر فرهنگی معنوی همزمان با اربعین حسینی در سطح رسانه ها و شبکه های اجتماعی منتشر خواهد شد.
مسئول بسیج رسانه ناحیه حضرت روح الله (ره) بیان داشت: تولید محتوای خادم ارباب کیست، برداشتی آزاد از محتوای کتابی با همین نام در خصوص درس‌هایی از کلاس «حضرت جَوْن» نوشته سیدعلی اصغر علوی است.

به گزارش ایرنا، نگارنده «در عصر حاضر خادم ارباب کیست» در ابتدای این کتاب آورده است: به جای نوشتن از اساسنامه و شرح وظایف و رسالت برای خادمین هیأت، کافیست خادم خود امام حسین (علیه السلام) معرفی شود، خادمی که عمری پا به پای امام زیسته و آئین نوکری آموخته و هم البته می آموزد.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha