۱۶ شهریور ۱۴۰۱، ۱۳:۱۳
کد خبرنگار: 1163
کد خبر: 84880648
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

خیرین سلامت ۲۰۰ میلیارد ریال برای مهار کرونا در کردستان کمک کردند

سنندج- ایرنا- مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کردستان گفت: خیرین سلامت کردستان حدود ۲۰۰ میلیارد ریال برای مهار این ویروس در استان کمک کرده‌اند.

به گزارش ایرنا، بهرام کندایی روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت:این میزان کمک از سوی خیرین سلامت از اسفند سال ۱۳۹۸ و همزمان با شیوع ویروس کرونا در استان تا کنون بوده و در اجرای برنامه‌های پیشگیرانه و درمانی کرونا در حوزه سلامت استان هزینه شده است.

وی با بیان اینکه از  ابتدای اپیدمی کرونا در استان، خیرین کردستانی کمر همت را در مشارکت و حضور فعال در جبهه مبارزه بی امان با ویروس منحوس  COVID-۱۹ بستند، افزود: در کنار کمک‌های نقدی، اجرای برنامه های آموزشی، خرید تجهیزات، لوازم حفاظت فردی، تهیه و توزیع بسته های معیشتی و حوزه های عمرانی مورد توجه خیرین استان بوده است.  

مدیر سازمان های مردم نهاد و خیرین سلامت دانشگاه علوم پزشکی اضافه کرد: تهیه ونتیلاتور و ماسک، لوازم و تجهیزات حفاظت فردی برای سربازان حوزه سلامت که در خط مقدم جبهه مقابله با کرونا قرار داشتند از مهمترین دست آوردهایی است که کمک و همت خیرین، مانع از کمبود و یا ایجاد مشکل در این رابطه شده است.  

وی یادآور شد: مجموعه دانشگاه علوم پزشکی کردستان و سازمان‌های مردم نهاد و خیرین در راستای دستیابی به عدالت در ارائه خدمات سلامت کمک و همکاری قابل توجهی داشته‌اند.

کندایی اظهار داشت: روابط عمومی دانشگاه در راستای اجرای برنامه‌های مداخله‌ای سلامت محور آمادگی کامل دارد تا به صورت شفاف کمک‌های خیرین را پذیرش کرده و در این راستا خود خیرین نیز می‌توانند اقدامات انجام شده را به صورت منظم و دقیق ارزیابی کنند.

کرونا از اسفند سال ۱۳۹۸ تاکنون در استان کردستان بیش از ۲هزار قربانی داشته است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha