۲۰۰ هزار مترمربع از معابر ارومیه آسفالت شد
عکس تزئینی است

ارومیه - ایرنا - معاون امور زیربنایی و حمل و نقل شهری شهرداری ارومیه گفت: طی پنج ماه گذشته از سال جاری (ابتدای فروردین تا پایان مرداد) بیش از ۲۰۰ هزار مترمربع از معابر مناطق محروم و معابر هسته مرکزی شهر ارومیه آسفالت شد.

ابراهیم صفری روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه نهضت آسفالت ریزی در شهر ارومیه ادامه دارد، اظهار کرد: برای این مقدار آسفالت ریزی بیش از ۵۰۰ میلیارد ریال هزینه شده است.

وی با بیان اینکه آسفالت معابر و خیابان‌های شهری ارومیه یک مطالبه عمومی است، افزود: در همین راستا شهرداری ارومیه برای عمل به سیاست محرومیت زدایی، بیش از ۱۱۰ کوچه و معبر محلات محروم شهری را زیرسازی، جدول گذاری و آسفالت کرد.

معاون امور زیربنایی و حمل و نقل شهری شهرداری ارومیه با تاکید بر اینکه نوگرایی و نوسازی شهر در دستور کار مدیریت شهری است، گفت: متاسفانه طی ۲۰ سال گذشته هیچ توجهی به کیفیت آسفالت بافت مرکزی ارومیه نشده بود که با تلاش‌های صورت گرفته آسفالت خیابان‌های اصلی از جمله خیابان امام خمینی (ره)، ارتش و شهید امینی نوسازی شد.

وی با بیان اینکه سیمای شهر ارومیه باید در شان مردم باشد، اضافه کرد: خیابان‌های مهم و اصلی ارومیه فاقد شاخصه‌های مبلمانی بودند که نوسازی و اصلاح این روند نیز در دستور کار قرار دارد.

صفری ادامه داد: به منظور ایجاد سطوح هموار برای تامین سفری آرام و ایمن برای شهروندان، نهضت آسفالت ریزی در ارومیه تا رسیدن به شرایط مطلوب ادامه دارد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha