۱۵ شهریور ۱۴۰۱، ۲۲:۵۰
کد خبر: 84880257
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

شهباززاده: هواداران حق دارند ناراحت باشند

۱۵ شهریور ۱۴۰۱، ۲۲:۵۰
کد خبر: 84880257
شهباززاده: هواداران حق دارند ناراحت باشند

تهران- ایرنا- بازیکن تیم فوتبال استقلال گفت: هواداران حق دارند ناراحت باشند، هیچ بهانه‌ای نمی‌توان آورد و فقط نیاز داریم دقت خود را بالاتر بریم و کمی هم شانس بیاوریم.

به گزارش ایرنا، «سجاد شهباززاده » پس از پایان بازی استقلال و پیکان که با تساوی بدون گل به پایان رسید، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: همه دیدند که استقلال تیم برتر میدان بود و همه کار کرد اما برنده نشد.

وی افزود: وقتی تیمی با این همه بازیکن دفاع می‌کند، گل زدن سخت می‌شود اما قابل توجیه نیست و باید راهی برای بازکردن دروازه حریف پیدا کنیم.

بازیکن استقلال اضافه کرد: استقلال بازیکنان با کیفیتی دارد و همه تلاش خود را برای موفقیت به کار می‌گیرند، در مسیر درستی قرار داریم و همه چیز درست می‌شود.

وی گفت: اینکه بازیکن ثابت باشم یا نباشم مهم نیست چرا که همه برای موفقیت استقلال تلاش می‌کنند. یک دقیقه هم به زمین برویم با تمام وجود برای موفقیت استقلال سرمان را هم جلوی توپ می‌گذاریم.

دیدار تیم‌های استقلال و پیکان در هفته پنجم لیگ برتر باشگاه‌های ایران با تساوی بدون گل به پایان رسید تا شاگردان ریکاردو ساپینتو در ورزشگاه آزادی دو امتیاز مهم را از دست بدهند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha