مهدی‌پور: توپ‌هایمان گل نمی‌شود، «بی‌غیرت» می‌شویم/ پیکان حرفی برای گفتن نداشت

تهران- ایرنا- بازیکن تیم فوتبال استقلال گفت: زمانیکه موقعیت‌ها گل می‌شود، بازیکنان باغیرت می‌شوند و وقتی هم که مثل امروز این همه موقعیت تبدیل به گل نمی‌شود، بی‌غیرت می‌‍‌شویم.

به گزارش ایرنا، «مهدی مهدی‌پور» پس از پایان بازی استقلال و پیکان که با تساوی بدون گل به پایان رسید، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بازی یک‌طرفه‌ای را با تساوی به پایان رساندیم، این تساوی حق استقلال نبود.

وی افزود: پیکان تیم خوبی است اما در بازی مقابل استقلال حرفی برای گفتن نداشت. خیلی موقعیت داشتیم و باید در همان ۲۰ دقیقه اول کار را تمام می‌کردیم.

مهدی‌پور اضافه کرد: فصل گذشته به فولاد شوت زدم و گل شد، امروز شوت زدم و گل نشد؛ پارسال آرمان رمضانی در یک موقعیت گل زد اما امروز این اتفاق نیفتاد.

بازیکن استقلال ادامه داد: هوادار حق دارد ناراحت باشد. تیم بزرگ و قهرمان هستیم و هواداران از تیم محبوبشان توقع موفقیت دارند. امروز خط هافبک استقلال چه کار باید می‌کرد که نکرد؟ اگر پاسی که به محبی دادم و با گلر پیکان تک به تک شد، تبدیل به گل می‌شد، الان بهترین هافبک دنیا بودم.

مهدی‌پور گفت: هوادار باید فشار بیاورد اما من باز هم می‌گویم استقلال مقابل پیکان عالی کار کرد، فقط بدشانس بودیم و توپ‌هایمان به گل تبدیل نشد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha