تساوی استقلال و پیکان در نیمه نخست

تهران- ایرنا- نیمه نخست دیدار تیم‌های استقلال و پیکان در هفته پنجم لیگ برتر باشگاه‌های ایران با تساوی بدون گل پایان یافت.

به گزارش ایرنا، تیم‌های استقلال و پیکان از هفته پنجم لیگ برتر باشگاه‌های ایران امروز (سه‌شنبه) از ساعت ۱۹ در ورزشگاه آزادی روبروی یکدیگر قرار گرفتند.

قضاوت این مسابقه را «موعود بنیادی فر» با کمک‌های «قهرمان نجفی» و «یعقوب سخندان» بر عهده دارد.

استقلال برای ماندن در کورس قهرمانی به سه امتیاز جدال با پیکان نیاز حیاتی دارد و شاگردان ریکاردو ساپینتو در تهران و مقابل  تماشگران‌شان نمی‌خواهند امتیازی از دست بدهند.

پیکان که در این فصل نتایج خوبی گرفته است نمی‌خواهد مقابل استقلال شکست بخورد، آنها به خوبی می‌دانند با پیروزی مقابل آبی‌پوشان به رده دوم جدول صعود می‌کنند که اتفاق بزرگی برای آنها خواهد بود.

دقایق حساس:

دقیقه ۷: ارسال زیبای ابوالفضل جلالی از جناح چپ با ضربه سر آرش رضاوند همراه شد که توپ این بازیکن با اختلاق کمی تیرک دروازه به بیرون رفت.

قیقه ۲۶: ساسان حسینی از فاصله ۳۰ متری با تیزهوشی ضربه خوبی به سمت دروازه استقلال شلیک کرد اما توپ با اختلاف کمی از بالای دروازه سید حسین حسینی که بیرون آمده بود به خارج رفت.

دقیقه ۲۹: ضربه فنی و بغل پای آرش رضاوند که در این مسابقه دونده و پر انگیزه ظاهر شده است در چهارچوب دروازه محمد ناصری جایی نداشت.

دقیقه ۳۳: پیمان بابایی با حرکت تکنیکی خود مدافع پیکان را از جریان بازی خارج کرد و با دروازه‌بان پیکان تک به تک شد و ضربه چیپ به توپ زد اما به خارج رفت.

دقیقه ۴۰: محمد محبی با دروازه‌بان پیکان تک به تک شد و ضربه زد ولی توپ پس از برخورد به محمد ناصری و درحالی که نزدیک بود وارد دروازه خودروسازان تهرانی شود با حضور به موقع که نوروزی‌فرد راهی کرنر شد.

ترکیب استقلال:

سید حسین حسینی، رافائل سیلوا، عارف غلامی، ابوالفضل جلالی، کوین یامگا، روزبه چشمی، آرش رضاوند، مهدی مهدی‌پور، مهدی قایدی، محمد محبی و پیمان بابایی

ترکیب پیکان:

محمد ناصری، دانیال جهانبخش، سامان فلاح، بهروز نوروزی فرد، غلامرضا ثابت ایمانی، ساسان حسینی، منصور باقری، امیر طاهر، محمدجواد آزاده، مجتبی حق‌دوست، محمدمهدی لطفی

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha