۱۵ شهریور ۱۴۰۱، ۱۸:۰۹
کد خبر: 84880075
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

دولت تمام ظرفیت‌ها را در جهت رفاه مردم به کار گرفته است

شیراز- ایرنا- مشاور وزیر صنعت، معدن و تجارت در امور ایثارگران گفت: تمام ظرفیت‌های در حوزه‌های مختلف از جمله ظرفیت‌های موجود در این وزارتخانه به عنوان پیشانی اجرایی کشور در جهت تحقق برنامه ها و سیاستهای دولت مردمی بویژه در حوزه ارتقاء رفاه و معیشت مردم به کار گرفته شده است.

به گزارش سه شنبه ایرنا به نقل از روابط عمومی شرکت شهرکهای صنعتی فارس، حسن ممتحن، در نشست بررسی مسائل و اجرای طرح‌های توانمندسازی شرکت شهرکهای صنعتی فارس در شیراز افزود: دولت سیزدهم همچنین اراده جدی برای رسیدگی و رفع مشکلات ایثارگران دارد و تاکنون اقدامات اثربخشی در این راستا انجام  شده است.
وی ادامه داد: طرح ساماندهی ایثارگران شاغل نیز با جدیت در دست انجام است و موانع این طرح در جلسه با سازمان امور استخدامی رفع شده است.
هراس استکبار از توسعه و پیشرفت ایران اسلامی
مشاور وزیر صنعت، معدن و تجارت در امور ایثارگران، در بخش دیگری از سخنان خود، با بیان اینکه استکبار جهانی از توسعه و پیشرفت ایران اسلامی وحشت دارد گفت: تمام این پیشرفت‌ها حاصل فرهنگ ایثار و شهادت و روحیه جهادی است که باعث شده دنیا در مقابل جمهوری اسلامی سرتعظیم فرود آورد.
ممتحن، شرط موفقیت در همه  امور را عمل به سیره و روش شهدا دانست و گفت: هرجا که  از این راه و مسیر دور شده‌ایم ناکام مانده ایم.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha