۱۵ شهریور ۱۴۰۱، ۱۷:۳۰
کد خبرنگار: 5368
کد خبر: 84880074
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

بوصعب: پرونده ترسیم مرزها در مسیر درست حرکت می‌کند

۱۵ شهریور ۱۴۰۱، ۱۷:۳۰
کد خبر: 84880074
بوصعب: پرونده ترسیم مرزها در مسیر درست حرکت می‌کند

تهران-ایرنا- نائب رئیس پارلمان لبنان در سخنانی گفت که پرونده ترسیم مرزهای دریایی میان کشورش و رژیم صهیونیستی در مسیر درست قرار دارد.

به گزارش سه‌شنبه ایرنا به نقل از سایت النشره، "الیاس بوصعب"، نائب رئیس پارلمان لبنان پس از دیدار با نبیه بری رئیس پارلمان در این باره اعلام کرد: تلاش‌ها در پرونده ترسیم مرزها ادامه دارد و متوقف نشده است و عاموس هوکشتاین میانجیگر آمریکایی پیش از سفر به لبنان به اروپا به اسرائیل سفر می‌کند.
وی گفت که با نبیه بری درباره پرونده ترسیم مرزها رایزنی کرده و این پرونده در مسیر درست حرکت می‌کند.
بو صعب ادامه داد: دیدار پیش بینی شده هوکشتاین در روزهای آتی در صورتی که طبق پیش بینی ها انجام شود، گامی مثبت به سوی راه حل خواهد بود و باید بدانیم که موضوع پیچیده است اما در مسیر درستی حرکت می‌کند و در ماه سپتامبر سطح ارتباطات به امید رسیدن به نتیجه بالا خواهد رفت.

پرونده ترسیم مرزهای دریایی لبنان با رژیم صهیونیستی در اختیار نبیه بری رئیس پارلمان این کشور است و بوصعب هم نماینده بری برای پیگیری موضوع است .
بحث میان رژیم صهیونیستی و لبنان بر سر مرزهای دریایی بین دو طرف بالا گرفته است و لبنان می‌گوید که بر سر مناطق بین خط‌های موسوم به ۲۳ و ۲۹ دریایی در حال مذاکره غیرمستقیم با رژیم صهیونیستی است و از حقوق خود در این زمینه کوتاه نخواهد آمد.

سرخط اخبار جهان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha