سردار حزنی: ۹۷ درصد اعتبارات محرومیت زدایی سپاه در مازندران تخصیص یافت

ساری - ایرنا- معاون هماهنگ کننده قرارگاه مرکزی سازندگی و محرومیت زدایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اجرایی شدن بیش از ۳۵ هزار پروژه عمرانی و غیرعمرانی در راستای محرومیت زدایی مازندران ، گفت : برای این طرح‌ها ۶۸۶ میلیارد تومان اعتبار تعهد شد که از این میزان ۹۷ درصد آن تخصیص یافته است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سردار ضیاءالدین حزنی روز سه شنبه در آئین تجلیل از فعالان عرصه خدمت رسانی و محرومیت زدایی مازندران که در ساری افزود : مازندران دارای ظرفیت های خدادادی بسیاری است که متاسفانه بر چهره محروم آن سایه انداخته است. 

وی به وجود محرومیت های عمیق در بخش های کوهستانی و روستاهای دور افتاده استان اشاره کرد و گفت : رفع محرومیت و نابرخوداری نیازمند ورود جهادی مسوولان و تلاش مستمر است که در این راه سپاه تمام توان خود را به صحنه خواهد آورد. 

معاون هماهنگ کننده قرارگاه مرکزی سازندگی سپاه بر ضرورت تبیین مشکلات و محرومیت ها برای خیرین تاکید کرد و اظهار داشت : بهره مندی از توان خیرین برای سرعت بخشی به محرمیت زدایی ها از باید اولویت همه متولیان حوزه محرومیت زدایی قرار گیرد. 

سردار حزنی گفت : محرومیت زدایی نباید فقط در حوزه زیباسازی ، بازسازی، خانه سازی، مساجد و مدرسه سازی تعریف شود، زیرا باید جامعه هدف ما از لحاظ اقتصادی تقویت شوند. 

وی مهم ترین رکن محرومیت زدایی را کاستن از فاصله طبقاتی عنوان کرد و افزود : فاصله طبقاتی و نابرابری در توزیع منابع امروز بیش از هرچیز دیگری بر تعمیق محرومیت ها می افزاید. 

معاون هماهنگ کننده قرارگاه مرکزی سازندگی سپاه همچنین به عملکرد محرومیت زدایی این نهاد در استان اشاره کرد و گفت : سپاه پاسداران تا به امروز ۲ هزار و ۸۷۸ پروژه عمرانی و ۳۲ هزار و ۶۶۰ پروژه غیرعمرانی و در مجموع ۳۵ هزار و ۵۳۸ پروژه محرومیت زدایی در سراسر مازندران اجرایی کرده است. 

وی همچنین میزان تعهد اعتباری سپاه برای استان را ۶۸۶ میلیارد و ۷۵۹ میلیون تومان عنوان کرد و گفت: از این میزان ۹۷ درصد اعتبارات تحقق یافته است. 

سردار حزنی: ۹۷ درصد اعتبارات محرومیت زدایی سپاه در مازندران تخصیص یافت

در این مراسم همچین از فعالان حوزه محرومیت زدایی و خیرین تجلیل به عمل آمد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha