۱۵ شهریور ۱۴۰۱، ۱۴:۰۵
کد خبرنگار: 2105
کد خبر: 84879564
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

معرفی ۶ کشاورز کردستانی به عنوان برگزیده ملی و چند خبر کوتاه دیگر

سنندج- ایرنا- معرفی ۶ کشاورز کردستانی به عنوان برگزیده ملی، برگزاری اختتامیه رزمایش گروه‌های جهادی در استان و تشکیل کمیته فرهنگی اربعین حسینی(ع) چند خبر کوتاه از کردستان است.

به گزارش ایرنا، مراسم اختتامیه رزمایش تخصصی گروه‌های جهادی سازمان  بسیج ادارات و کارمندان سپاه بیت المقدس کردستان با برپایی میز خدمت و با حضور دستگاه‌های خدمات رسان در مسجد جامع روستای باقرآباد از توابع بخش حسین آباد برگزار شد.

مسوول سازمان بسیج کارمندان و  ادارات سپاه بیت المقدس کردستان در این مراسم با بیان اینکه رزمایش تخصصی گروه های جهادی بسیج ادارات و کارمندان سپاه  کردستان همزمان با سراسر کشور در سطح استان آغاز  شد، اظهار داشت: بیش از ۵۰ میز خدمت در قالب گروه‌های جهادی تخصصی در مناطق حاشیه نشین و کم برخوردار سطح استان برپا شد.

علی رمضانزاده ادامه داد: همچنین با اعزام گروه جهادی دامپزشکی به روستاهای محروم و دور افتاده و نیز اعزام تیم پزشکی تخصصی به مرکز درمانی و درمانگاه شبانه روزی شهر حسین آباد به مردم این مناطق خدمات لازم ارائه شد.

وی افزود: دیدار چهره به چهره و بدون واسطه مسوولان با مردم و مشاهده مشکلات توسط مدیران و تلاش در راستای رفع کردن این مشکلات موجب افزایش نقش و جایگاه مساجد در  قالب طرح اعتلای بسیج است.

۶ کشاورز کردستانی برگزیده ملی شدند

مسوول روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی کردستان در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: ۶ کشاورز استان با توجه به شاخص های مدنظر وزارت جهاد کشاورزی به عنوان برگزیده ملی معرفی و از آنها تجلیل شد.

مهدی فتحی اظهار داشت: علی ابراهیمی در رشته پرواربندی بره، کاوه امینی در پرورش مرغ مادر گوشتی و اکرم بهرامی تولید کننده گندم دیم به عنوان نمونه‌های ملی بخش کشاورزی معرفی شدند.

وی ادامه داد: انور تابناک و جمال مرادی هم از شهرستان‌های سقز و دهگلان به عنوان گندمکاران پیشرو در سطح کشور معرفی و تجلیل شدند.

مسوول روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی کردستان یادآور شد: از نمونه های ملی بخش کشاورزی روز گذشته طی مراسم آغاز سال زراعی ۱۴۰۲-۱۴۰۱ در سالن اجلاس سران در تهران با حضور رییس جمهور و دیگر مقامات کشوری تجلیل به عمل آمد.

تشکیل کمیته فرهنگی اربعین حسینی(ع) در شهر مریوان

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان در جلسه هماهنگی و برنامه ریزی و سیاستگذاری ویژه فعالیت های فرهنگی و هنری و تبلیغات محیطی در مریوان اظهار داشت: کردستان و شهر مریوان برای نخستین بار به عنوان مسیر زوار اربعین حسینی(ع) تعیین شده است.

علی اصغر دریایی افزود: به منظور استقبال و آسان سازی سفر زوار به کربلای معلی از مریوان، تدابیری با همکاری شهرداران شهرهای مسیر زوار اندیشیده شده است.

وی یادآور شد: تبلیغات محیطی گسترده با تصاویر و محتوای اربعین  و استقرار موکب های فرهنگی داخل شهر مریوان و مسیر مرز باشماق انجام شده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان گفت: مقرر شده در مسیر سنندج به مریوان بنرهایی با محتوای اربعین و استقبال و راهنمایی زوار اربعین حسینی(ع) نصب شود.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha