۱۵ شهریور ۱۴۰۱، ۱۰:۱۷
کد خبرنگار: 987
کد خبر: 84879381
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

شناگران اصفهانی در مسابقات انتخابی تیم ملی رکوردشکنی کردند

اصفهان - ایرنا - شناگران استان اصفهان در مسابقات انتخابی تیم ملی اعزامی به رقابت‌های قهرمانی جهان، رکوردهای جدیدی به ثبت رساندند.

به گزارش ایرنا، روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان اصفهان روز سه‌شنبه اعلام کرد: مهرشاد افقری در ماده ۵۰ متر پروانه رکورد ۲۳.۵۳ ثانیه را به ثبت رساند، رکورد پیشین با ثبت زمان ۲۳.۶۷ ثانیه توسط همین شناگر در مسابقات قهرمانی جهان (ابوظبی) در سال ۱۴۰۰ زده شده بود.
متین سهران نیز در ماده ۱۰۰ متر مختلط انفرادی رکورد ۵۵.۳۱ ثانیه را ثبت کرد، رکورد پیشین با ثبت زمان ۵۵.۵۸ ثانیه توسط مهدی انصاری در مسابقات پنجمین دوره بازی‌های داخل سالن آسیا (ترکمنستان) در سال ۲۰۱۷ ثبت شد.
مهران قاسم زاده و مهرشاد افقری در ماده ۴ در ۱۰۰ متر مختلط تیمی، رکورد ۳.۳۷.۳۱ (سه دقیقه و ۳۷ ثانیه و ۳۱ صدم ثانیه) را از آن خود کردند، رکورد پیشین با ثبت زمان ۳.۳۸.۳۸ توسط جمال چاوشی فر، آریا نسیمی شاد، مهدی انصاری و سینا غلامپور در مسابقات پنجمین دوره بازی های داخل سالن آسیا (ترکمنستان) بهترین رکورد بود.

این مسابقات به مناسبت بزرگداشت کنگره سرداران و ۶۰۰ شهید مبارکه در پایگاه ملی مسافت کوتاه این شهرستان برگزار شد.

استان اصفهان با ۲۸ شهرستان و افزون بر پنج میلیون و ۳۰۰ نفر جمعیت، حدود ۳۷۵ هزار ورزشکار سازمان یافته و یک هزار و ۷۰۰ باشگاه دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha