۱۵ شهریور ۱۴۰۱، ۵:۵۰
کد خبرنگار: 2447
کد خبر: 84879272
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فیلم| ۱ شهید و ۷ زخمی درپی یورش صهیونیست‌ها به شهر جنین/ نبرد سنگین مبارزان فلسطینی

تهران- ایرنا- منابع خبری بامداد سه‌شنبه گزارش دادند، در پی حمله نظامیان صهیونیست به شهر جنین واقع در شمال کرانه باختری، ۱ فلسطینی به شهادت رسیده و ۷ تن دیگر زخمی شدند و در مقابل، مبارزان فلسطینی به شدت با این نظامیان درگیر شدند.

به گزارش ایرنا از پایگاه خبری معا فلسطین، صدها نظامی رژیم صهیونیستی به همراه یک بولدوزر به شهر جنین یورش بردند.

بر اساس این گزارش، نظامیان صهیونیستی با استقرار بر پشت بام‌های برخی از ساختمان‌های مرتفع، ۱ ساختمان در بخش شرقی شهر جنین را محاصره کرده و اهالی آن را مجبور به خروج از ساختمان کرده و شماری از آنها از جمله کودکان و زنان را بازداشت کردند.

در پی یورش صهیونیستها، مبارزان فلسطینی با نظامیان رژیم صهیونیستی به شدت درگیر شدند.

بنابر اعلام برخی منابع محلی، نظامیان صهیونیست منزل شهید «رعد حازم» که حدود پنج ماه پیش سه صهیونیست را در عملیات استشهادی کشته بود، محاصره کردند و قصد تخریب آن را داشتند.

این گزارش می‌افزاید، در پی درگیری نظامیان صهیونیستی با جوانان فلسطینی که به مقابله با آنها پرداختند، ۱ فلسطینی شهید و هفت تن دیگر زخمی شدند.

وزارت بهداشت فلسطین پیش تر نیز از شهادت یک جوان ۱۹ ساله به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست در جنوب جنین خبر داده بود.

نظامیان صهیونیست عصر جمعه هم یک جوان فلسطینی را در شمال شرق شهر الخلیل در کرانه باختری به شهادت رساندند.

با گذشته ۷۵ سال از اشغال فلسطین و ناامیدی مردم این کشور به آزادسازی سرزمین خود از راه‌های سیاسی و مذاکره، گرایش به مبارزه و حمایت از گروه‌های مقاومت که به دنبال آزادی فلسطین هستند، افزایش پیدا کرده است.

دو جوان فلسطینی نیز سحرگاه پنجشنبه گذشته بر اثر یورش صهیونیست‌ها به اردوگاه آوارگان بلاطه در شرق نابلس و محله ام الربط در شهر البیره در کرانه باختری به شهادت رسیدند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار جهان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha