سرمربی نساجی: برخی بازیکنانم باید به تیم ملی دعوت شوند

ساری – ایرنا – سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران گفت: بازیکنان ما امروز با وجود شرجی بودن هوا دونده و جنگنده بازی کردند و نشان دادند تا آخرین دقیقه بازی از تلاش دست بر نمی دارند و معتقدم برخی از آنان لیاقت پوشیدن لباس تیم ملی را دارند و باید به تیم ملی کشورمان دعوت شوند.

به گزارش دوشنبه شب خبرنگار ایرنا، حمید مطهری در نشست خبری پس از مسابقه نساجی و مس کرمان که با نتیجه دو بر صفر به سود میزبان پایان یافت، گفت: این برد را به هواداران نساجی تقدیم می‌کنم که همیشه و در همه حال ما را حمایت کردند، با بازی خوب بازیکنان توانستیم از نقاطی که تمرین کرده بودیم و طبق برنامه‌ای که داشتیم بازی را کنترل کنیم و تیم خوب مس کرمان را شکست دهیم.

وی افزود: تیم ما دو هفته است که کلین‌شیت می‌کند و گلی دریافت نکرده است. این به سیستم دفاع تیمی ما برمی‌گردد که سعی کردیم طی هفته‌های اخیر آن را ترمیم کنیم. مس تا پایان هفته چهارم با هفت گل زده بهترین خط حمله لیگ را داشت، اما به خوبی این تیم را کنترل کردیم و ضربات خود را زدیم.

سرمربی نساجی خاطرنشان کرد: در آغاز نیمه دوم با وارد کردن زامهران تغییراتی در تاکتیک تیم ایجاد کردیم که نتیجه‌بخش بود. حتی در دقایقی از نیمه دوم تیم مس سیستم ۶-۴ به خودش می‌گرفت و خط عرضی دفاعی شش نفره می‌ساخت. توانستیم شرایطی ایجاد کنیم که بین خط دفاع و هافبک‌شان کریم اسلامی خودش را در موقعیت قرار بدهد و اسلامی هم بسیار حرفه‌ای عمل کرد.

مطهری تصریح کرد: بازیکنان ما در این مسابقه نشان دادند که همه ستاره‌های تیم هستند. هر کدام وظایف‌شان را به بهترین شکل انجام دادند، بعضی‌ از بازیکنان ما نشان دادند که لیاقت دعوت به تیم ملی را دارند. علیرضا حقیقی لیاقت دارد به تیم ملی دعوت شود. توقع دارم علی شجاعی، کریم اسلامی و امیرمهدی جان‌ملکی دیده شوند. من برای همه بازیکنان تیمم لقب کماندوهای ستاره‌دار را انتخاب کرده‌ام که این طور جنگنده و پرتلاش بازی می‌کنند.

وی درباره عملکرد آداما نیان مهاجم مالیایی نساجی که برای نخستین بار در این مسابقه به بازی گرفته شد، گفت: آداما نیان یک بازیکن حرفه‌ای است، زمانی که به ما ملحق شد شرایط خوبی نداشت و سعی کردیم کم‌کم او را آماده کنیم، امروز روزی بود که می‌توانست به تیمش کمک کند، در بازی هم خیلی خوب کار کرد، در مجموع از او راضی هستم و فکر می‌کنم شرایطش بهتر از این خواهد شد.

سرمربی نساجی درباره داوری مسابقه هم اظهار کرد: من با داوری مشکلی ندارم، مشکل من با اشتباه‌های داوری بود که در سه هفته پیاپی برای تیم من اتفاق افتاد، در نشست خبری پیش از مسابقه نیز گفتم که فغانی فخر داوری ایران است و امروز هم دیدیم که با قضاوت بی‌نقصی که داشت هر دو تیم راضی بودند، وقتی یک داور مثل داور مسابقه امروز قضاوت درستی داشته باشد هر دو تیم راضی خواهند بود  من می خواهم عدالت رعایت شود چیز بیشتری نمی‌خواهم.

مطهری با اشاره به تقابل نساجی با استقلال در هفته بعد اظهار داشت: پس از مسابقه وقتی از رختکن خارج شدم این برد را فراموش کردم و از هر نظر به آماده شدن برای دیدار مقابل استقلال فکر می‌کنم.

دیدار تیم‌های نساجی مازندران و مس کرمان با دو گل امیرمهدی جان‌ملکی و عبدالکریم اسلامی ۲ – ۰ به سود نساجی پایان یافت، نساجی با این برد به نخستین پیروزی فصل بیست‌ودوم دست یافت که نخستین برد دوران سرمربیگری حمید مطهری در لیگ برتر محسوب می‌شود.

کسب این سه امتیاز نساجی را در جدول شش امتیازی کرد و از رتبه چهاردهم به رتبه هشتم رساند.

نساجی در هفته ششم لیگ برتر باید ۱۹ شهریور در ورزشگاه آزادی تهران مقابل استقلال تهران به میدان برود.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha