خدمات رسانی موکب های احمدآباد مستوفی به زائران اربعین حسینی ادامه دارد

اسلامشهر- ایرنا - بخشدار احمدآباد مستوفی از خدمات رسانی موکب های این شهرستان به زائران اربعین حسینی خبر داد و گفت که هدف از تامین امکانات و تمهیدات لازم برای اعزام زوار حسینی به عتبات عالیات، برگزاری مراسم باشکوه اربعین حضرت اباعبدالله الحسین(ع) است .

کیان کریمی دوشنبه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : موکب های خدمات رسانی به زائران اربعین حسینی با کمک خیران و عاشقان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) در شهرستان احمدآباد مستوفی برپا شده است .

وی با اشاره به اهتمام مسوولان شهرستان برای خدمات رسانی به زائران اربعین حسینی و لزوم برنامه ریزی دقیق برای تأمین امکانات و تمهیدات لازم برای اعزام زوار، گفت: با توجه به رویکرد و اهتمام جدی دولت مردمی سیزدهم، استاندار تهران و فرماندار اسلامشهر نسبت به ارزش های دینی و مذهبی، مقرر شد برای مسیر رفت زائران یک دستگاه اتوبوس و برای مسیر برگشت جاماندگان اربعین حسینی نیز سه دستگاه اتوبوس در نظر گرفته شود و در خدمت زائران قرار گیرد.

کریمی با تاکید بر ارائه خدمات حداکثری به زائران و تشریح بخش های مختلف خدمات رسانی موکب ها، عنوان کرد: این موکب ها در بخش های مختلف خدمات متفاوتی را به زائران ارائه می کنند.

وی ارائه خدمات درمانی، فرهنگی و قرآنی، را از جمله مواردی ذکر کرد که در موکب ها برای زائران پیش بینی شده است و گفت: خادمان حضرت امام حسین(ع) در موکب ها با نانوایی، شستشوی لباس، خیاطی و برپایی ایستگاه ها صلواتی و اسکان در خدمت زائران اربعین هستند.

کریمی در بخش دیگری به فعالیت های برنامه ریزی شده شهرستان در هفته دفاع مقدس اشاره کرد و افزود: برپایی موکب در کنار تور ایست بازرسی نمادین در هفته دفاع مقدس و هماهنگی ۲ دستگاه اتوبوس جهت بازدید علاقمندان از باغ موزه دفاع مقدس، از جمله اقدامات در هفته دفاع مقدس بود.

 تهیه هدیه جهت تقدیر از رزمندگان دفاع مقدس در نماز جمعه، هماهنگی برای غبارروبی مزار شهدای احمدآباد مستوفی، تهیه ۱۰ پرچم بزرگ برای راهپیمایی و تهیه هدایای مسابقات ورزشی نیز از جمله برنامه های بخشداری احمدآباد مستوفی در هفته دفاع مقدس ذکر شده است.

 بخش احمدآباد مستوفی از توابع شهرستان اسلامشهر در فاصله ۷ کیلومتری از طریق بزرگراه آزادگان به شهر تهران متصل می شود.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha