۱۴ شهریور ۱۴۰۱، ۲۱:۳۴
کد خبرنگار: 2298
کد خبر: 84879199
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

درویش: علت محرومیت هواداران را نمی‌دانم؛ چرا دیدار ما در دستگردی برگزار شد؟

تهران- ایرنا- مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با انتقاد به نحوه میزبانی باشگاه هوادار گفت: چرا اجازه برگزاری این دیدار در ورزشگاه دستگردی را دادند تا تماشاگران ما از حضور در استادیوم محروم شوند.

به گزارش ایرنا، رضا درویش پس از پیروزی سه بر یک پرسپولیس مقابل هوادار تهران اظهار کرد: بازی خوبی از سوی بازیکنان تیم شاهد بودیم ولی باید اذعان کنم موردی در بازی مفقود مانده بود که چرا تیمی که شرایط میزبانی و به قول خودشان زیرساخت ندارند، اجازه می‌دهند در این ورزشگاه میزبان باشد.

وی بیان کرد: هواداران ما را محروم کردند. ۱۰ درصد اینجا سهم هواداران ما بود. هواداران بانوان ما که به تازگی توانستند به ورزشگاه‌ها بیایند، می‌توانستند در این بازی حضور داشته باشند. اگر بناست بازی نباشد، باید برای همه نباشد.

درویش درباره محرومیت پرسپولیس از حضور هوادارانش در دیدار هفته آینده برابر تراکتور تصریح کرد: هم با کمیته انضباطی و هم با فدراسیون صحبت کردیم و قرار است بررسی شود زیرا ما نه هواداری در آن بازی داشتیم و نه توهینی انجام دادیم. به چه جهت این حکم برای پرسپولیس صادر شده است.

او در خصوص برگزار جلسه حق پخش و تبلیغات محیطی در جلسه سازمان لیگ که با غیبتش همراه شد، گفت: نتیجه‌ای باز هم حاصل نشد و قرار است طی نشست و همفکری که داشته باشیم، حق‌مان را بگیریم و قرار است صدا و سیما هم همکاری کند. همچنین در این هفته در دو، سه جلسه دیگر هم دعوت شده‌ایم که صدا و سیما زیرمجموعه آن‌ها است و به دنبال حقی هستیم که سال‌ها دنبال آن هستیم. تا دیروز ما متعلق به دولت بودیم اما امروز سهام‌دار داریم و طبیعتا آن‌ها به دنبال حق خود هستند.

مدیرعامل پرسپولیس درباره جذب دیاباته و رضایت گل‌محمدی از نقل و انتقالات تیم بیان کرد: وظیفه باشگاه است که بازیکنانی که کادر فنی می‌گوید را تا جایی که می‌تواند جذب کند. ایشان لطف دارد و همدلی هم در بین بازیکنان ایجاد شده است.

او درباره اجاره کردن ورزشگاه آزادی و خدمات ارائه شده توضیح داد: زمین دیگری به کیفیت آزادی نیست و سعی می‌کنیم وسایل آرامش و تعجیل در رفت و آمد هواداران را فراهم کنیم.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha