شهرداری مشهد ٣٠ میلیارد ریال به مواکب اعزامی به عراق اختصاص داد

مشهد- ایرنا- شهرداری مشهد با مصوبه شورای این شهر، ٣٠ میلیارد ریال برای حمایت از مواکب مردمی اربعین حسینی (ع) اعزامی از مشهد به عراق اختصاص داد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، روز دوشنبه در پنجاه و دومین جلسه علنی شورای اسلامی شهر مشهد، لایحه حمایت از مواکب اربعین در عراق بررسی و مصوب شد.

طبق این مصوبه به شهرداری مشهد اجازه داده شد، نسبت به حمایت از تشکل های مردمی مشهد با معرفی ستاد عتبات عالیات به منظور برپایی موکب و خدمت رسانی در کشور عراق، تا سقف ٣٠ میلیارد ریال اقدام کند.

نماینده شورای هیات مذهبی مشهد، نماینده ستاد بازسازی عتبات عالیات خراسان رضوی، نماینده ستاد اربعین شهرداری مشهد، نمایندگان شورای اسلامی شهر مشهد در ستاد اربعین حسینی (ع)، نماینده حراست و نماینده بازرسی کل شهرداری مشهد نیز اعضای کمیته حمایت از مواکب هستند.

همچنین شهرداری مشهد مکلف شد، ضمن انعکاس آثار مالی ناشی از اجرای این مصوبه در اصلاح بودجه سال ۱۴۰۱، نسبت به پیگیری در خصوص اعمال مبالغ پرداخت شده در حساب های فی مابین با دولت، اقدام کند.

اصلاح و بازنگری دریافت عوارض از بناهای ابقاء شده در کمیسیون‌های ماده ۱۰۰ قانون شهرداری و تصویب لایحه پاسخگویی به درخواست‌های صدور مجوز ساختمانی از دیگر مصوبات جلسه امروز شورای اسلامی مشهد بود.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha