مورینیو: باخت ۴ بر صفر در یک بازی را به چهار شکست یک بر صفر ترجیح می‌دهم

تهران - ایرنا- سرمربی تیم فوتبال آ.اس رم پس از باخت ۴ بر صفر تیمش مقابل ادوینزه گفت: ترجیح می‌دهم یک بازی را ۴ بر صفر بیازم تا اینکه در ۴ مسابقه را یک بر صفر بازنده شوم.

به گزارش ایرنا، هفته پنجم سری‌آ با یک نتیجه غیرمنتظره در ورزشگاه فریولی همراه بود و  اودینزه با ۴ گل توانست در خانه مقابل رم پیروز شود.

دستینی اودوگی، لازار سامارزیچ، روبرتو پریرا و سندی لووریچ گل‌های تیم اودینزه را وارد دروازه رم کردند تا این تیم با سبقت از شاگردان ژوزه موریینیو، به رده چهارم جدول لیگ صعود کند.

مورینیو پس از بازی به DAZN گفت: بازی سختی بود، حریفی دشوار داشتیم که می‌دانست چطور بازی کند. من ترجیح می‌دهم یک بازی را ۴ - صفر ببازم تا اینکه در چهار مسابقه با نتیجه یک بر صفر بازنده شوم. البته این شکست برای ما و هواداران سخت است، اما این زندگی است. پنجشنبه یک بازی دیگر داریم و به جلو می‌رویم.

سرمربی پرتغالی اظهار داشت: وقتی ۴- صفر شکست می‌خورید، نمی‌توانید درباره داور صحبت کنید، اما وقتی شنیدم که چه کسی را برای قضاوت انتخاب کرده‌اند، متوجه شدم که او بهترین داور برای تیمی مانند اودینزه است. اولین کارت زرد به دیبالا رسید، این گویای همه چیز است.

مورینیو: باخت ۴ بر صفر در یک بازی را به چهار شکست یک بر صفر ترجیح می‌دهم

پائولو دیبالا اولین کارت زرد بازی را در دقیقه ۴۵ دریافت کرد و سپس لورنزو پلگرینی در دقیقه ۵۲ با اخطار مواجه شد و این مورینیو را عصبانی کرد.

این تنها سومین بار در دوران حرفه‌ای مورینیو است که تیمش با اختلاف چهار گل یا بیشتر شکست می‌خورد. پیش از این او با تیم رئال مادرید در سال ۲۰۱۰ برابر بارسلونا تحت هدایت پپ گواردیولا ۵ بر صفر شکست خورد و سپس به عنوان سرمربی منچستریونایتد در سال ۲۰۱۶ با نتیجه ۴-۰ به چلسی تحت هدایت آنتونیو کونته باخت.

رم پنجشنبه این هفته در مرحله گروهی لیگ اروپا به مصاف  لودوگورتس بلغارستان خواهد رفت.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha