۱۴ شهریور ۱۴۰۱، ۱۳:۰۳
کد خبرنگار: 988
کد خبر: 84878740
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۲۰ هکتار از زمین‌های شهر کوت عبداله به طرح نهضت ملی مسکن اختصاص یافت

اهواز - ایرنا - فرماندار کارون گفت: ۲۰ هکتار از زمین‌های شهر کوت عبداله مرکز شهرستان کارون به طرح نهضت ملی مسکن اختصاص داده شد.

به گزارش روز دوشنبه ایرنا به نقل از روابط عمومی فرمانداری کارون، فرماندار این شهرستان در نشست شورای مسکن که با حضور برخی مدیران استانی برگزار شد افزود: پس از تصویب در شورای مسکن خوزستان، با اطلاع رسانی بنیاد مسکن،در روزهای آینده ثبت نام از متقاضیان آغاز خواهد شد.

سعید کعبی با بیان اینکه فرهنگ بومی این منطقه با احداث ساختمان‌های آپارتمانی همخوانی ندارد، ادامه داد: طبق بررسی‌ و کارشناسی‌ انجام شده، مردم کوت عبداله تمایلی به خرید خانه‌های آپارتمانی ندارند و ما موظفیم با توجه به فرهنگ بومی این منطقه برای احداث خانه‌های ۲ واحده و چهارواحده اقدام کنیم.

وی گفت: باید برای تحقق وعده دولت در اجرای طرح نهضت ملی مسکن تمام تلاشمان را بکنیم و رعایت حقوق و مصالح عمومی جامعه را در اولویت قرار دهیم.

وی همچنین به موضوع رسیدگی به مشکلات شهر جدید شیرین شهر پرداخت و بیان کرد: حل مشکلات شیرین شهر نیز باید در دستور کار قرار گیرد تا ثبت‌نام کنندگان مختار باشند بین خانه‌های ویلایی شیرین شهر و خانه‌های این طرح یکی را انتخاب کنند.

تشکیل شهرستان کارون به مرکزیت شهر کوت عبداله ، با جدا شدن بخش‌هایی از بخش مرکزی اهواز و چند روستا، در سال ۱۳۹۱ از سوی هیات وزیران اعلام شد.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha