۱۴ شهریور ۱۴۰۱، ۱۱:۳۴
کد خبرنگار: 2154
کد خبر: 84878544
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

خشم و نارضایتی کارکنان «گوگل» از جنایات رژیم صهیونیستی علیه فلسطینیان

تهران- ایرنا- مدیر سابق بازاریابی تولیدات آموزشی شرکت «گوگل»پس از استعفای از سمت خود در این شرکت گفت که «جنایات اسراییل علیه فلسطینیان خشم و نارضایتی کارکنان گوگل را برانگیخته است».

به گزارش امروز (دوشنبه) ایرنا، «ارییل کورین» مدیر سابق بازاریابی تولیدات آموزشی شرکت «گوگل» در گفت‌وگو با پایگاه خبری «عربی ۲۱» تصریح کرد: «از زمان استعفایم (هفته جاری) تاکنون، شمار کارکنان شرکت گوکل که علنا مخالفت خود را با انعقاد قرارداد وحشتناک این شرکت با صاحبان طرح اسراییلی «نیمبوس» اعلام می‌کنند، افزایش یافته است».

کورین توضیح داد: «طرح "نیمبوس" قراردادی است یک میلیارد دلاری که گوگل با دولت و ارتش اسراییل آن را منعقد کرده است. هدف از بکارگیری این طرح زیرنظر گرفتن فلسطینیان و آزار رساندن به آنان است».

وی افزود: «من و یکی از همکارانم به نام «گابریل شوبینر»، جزو اولین کسانی بودیم که علنا به این طرح اعتراض کردیم؛ چراگه به تجربه بارها شاهد اعمال تبعیض و آزار و اذیت گوگل علیه فلسطینیان بوده‌ایم».

مدیر سابق بازاریابی تولیدات آموزشی شرکت گوگل گفت : «هم اکنون کارکنان گوگل به شدت با اعمال تبعیض و آزار و اذیت فلسطینیان از سوی شرکت گوگل که در راستای اهداف و خواسته‌های اسراییلی‌ها صورت می‌گیرد، مخالفت می‌کنند».

وی با اشاره به درخواست خود از کارکنان گوگل برای پیوستن به اتحادیه کارکنان شرکت گوگل تأکید کرد که این اتحادیه در حمایت از فلسطینیان نقش اساسی ایفا کرده و طرح های ضد اخلاقی همچون طرح نیمبوس را رد کرده است.  

۱۴۸۷

اخبار مرتبط

سرخط اخبار جهان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha