نرخ بلیت اتوبوس برای جابه‌جایی زائران اربعین از جنوب سیستان و بلوچستان اعلام شد

زاهدان- ایرنا- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب سیستان و بلوچستان گفت: جابه‌جایی زائران اربعین در شهرهای تحت پوشش این اداره کل با ناوگان اتوبوسی براساس نرخ مصوب اعلام شده خواهد بود.

جلال الدین قادری روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: برنامه ریزی های لازم برای اعزام و ارائه خدمات به زائران اربعین حسینی از چند ماه گذشته با برگزاری جلسات مختلف کمیته حمل و نقل با دستگاه های مربوط در جنوب استان آغاز شده است.
وی با اشاره به آخرین اقدامات انجام شده از سوی این کمیته برای اجرای هرچه بهتر طرح اربعین امسال بیان کرد: به منظور جلوگیری از هرگونه تخلف از سوی شرکت ها و ناوگان حمل و نقل از نظر رعایت نرخ مصوب بلیت و مسائل و الزامات ایمنی و همچنین به منظور رسیدگی به شکایات مسافران، تیم های این اداره کل در دفتر نمایندگی  پایانه های مسافربری و پایانه مرزی ریمدان مستقر هستند.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب سیستان و بلوچستان تصریح کرد: نرخ مصوب بلیت برای سفر اربعین اعلام شده که برای اتوبوس‌های معمولی ۴۴ نفره از مبدا ریمدان به شلمچه ۷۱۶ هزار تومان و برای اتوبوس‌های ۳۲ نفره  ۸۸۴ هزار تومان و اتوبوس های وی‌آی‌پی یک میلیون و ۵۰ هزار تومان است.

قادری افزود: بمنظور رسیدگی فوری به تخلفات ناوگان و شرکت های حمل و نقل مسافر، کمیسیون های ماده ۱۱و ۱۲ به صورت ویژه و روزانه با متخلفان از قوانین حمل و نقلی برخورد خواهند کرد.

وی خاطر نشان کرد: هم استانی‌ها می‌توانند در صورت بروز تخلف به نمایندگان مستقر در پایانه‌ها اطلاع دهند یا با تماس با سامانه ۱۴۱ تخلف را گزارش کنند.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha