۱۳ شهریور ۱۴۰۱، ۱۳:۲۲
کد خبر: 84877669
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

کیش میزبان اولین کنگره بین المللی هوش مصنوعی در علوم پزشکی است

کیش - ایرنا - رییس بیمارستان کیش گفت: بیش از ۵۰ شرکت کننده از سراسر جهان در اولین کنگره بین المللی هوش مصنوعی در علوم پزشکی با عنوان AIMS ۲۰۲۲ هفتم تا نهم دی در جزیره کیش شرکت می کنند.

به گزارش ایرنا،  کامران فردوسی روز یکشنبه با اعلام این خبر به رسانه ها اظهار داشت: این کنگره در سه بخش Pre-Congress Events شامل سمینارهای تخصصی ماهیانه، مدرسه تابستانه هوش مصنوعی و جشنواره علمی دانشجویی International Congress شامل ۲۰ سخنرانی و هفت اجلاسیه و Post- Congress Event شامل امضا و تبادل سند همکاری با موسسات معتبر علمی و اقتصادی دی امسال با عنوان AIMS ۲۰۲۲ در جزیره کیش برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه ایران باید بتواند تا سال ۱۴۱۰ جزو ۱۰ کشور برتر حوزه هوش مصنوعی در سراسر جهان باشد افزود: تکنولوژی‌های پیشرفته در حوزه پزشکی، هوش مصنوعی در پزشکی، سلامت هوشمند و راه‌حل‌های هوشمند در حوزه پزشکی از محورهای علمی این کنگره است.

فردوسی افزود: امیدواریم تمامی شرکت کنندگان به شکل حضوری در این کنگره شرکت کنند تا بتوانیم امکانات و توانمندی‌های جزیره کیش را معرفی کنیم وبتوانیم به عنوان پایگاهی در هوش مصنوعی در منطقه باشیم.

رییس بیمارستان کیش یادآور شد: طرح دورا پزشکی یکی از طرح‌هایی است که در این کنگره معرفی خواهد شد و در این طرح بیماران به شکل مجازی با بیمارستان ارتباط می‌گیرند و پس از بررسی متخصصان برای ادامه روند درمان به جزیره کیش سفر خواهند کرد و یا با استفاده از تفاهم نامه‌هایی که با دیگر بیمارستان‌های کشور امضا خواهد شد از خدمات درمانی بهره‌مند خواهند شد.

فردوسی با بیان اینکه معرفی جزیره کیش به عنوان اجرا کننده طرح کارت سلامت هوشمند برای اولین بار در کشور به شکل آزمایشی در این کنگره رقم می خورد گفت: یکی از اهداف بیمارستان کیش استفاده از پزشکان متخصص و مجرب کشور در بیمارستان کیش است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha