۱۳ شهریور ۱۴۰۱، ۱۳:۱۹
کد خبرنگار: 1163
کد خبر: 84877619
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

نیازمندان کردستانی تسهیلات بدون سود می گیرند

سنندج- ایرنا- مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) کردستان گفت: تمام تسهیلات پرداختی به نیازمندان تا سقف ۱۰۰ میلیون ریال از طریق صندوق قرض الحسنه امداد ولایت بدون دریافت هیچ گونه سودی انجام می شود.

رضا طوسی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت، در سرفصل‌های درمان، تحصیل، کارگشایی، اشتغال، مسکن، ازدواج و ودیعه مسکن، به نیازمندان تسهیلات قرض الحسنه پرداخت می کند و هم اکنون جایگاه ویژه ای در نظام بانکی کشور دارد.

وی با بیان اینکه تمام تسهیلات این صندوق تا سقف ۱۰۰ میلیون ریال به صورت کاملا قرض الحسنه و بدون دریافت هیچ گونه سودی است، گفت: مابقی تسهیلات نیز با دریافت سه درصد کارمزد اولیه در یک مرحله،   به نیازمندان پرداخت می شود.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) کردستان اضافه کرد: از اول امسال تا پایان مرداد از طریق صندوق قرض الحسنه امداد ولایت ۲هزار و ۴۵۰  فقره و به مبلغ ۳۵۰ میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه به نیازمندان کردستانی پرداخت شده است.

وی یادآور شد: هزار و ۷۵۰ مورد از این تسهیلات در زمینه حمایت، ودیعه مسکن و درمان و ۳۲۷ مورد نیز در زمینه اشتغال و کسب و کار، ۱۳۹ مورد خدمات مسکن، ۵۰ مورد نیز در زمینه تحصیلی و ۱۸۴ مورد نیز از طریق سپرده گذاری خیرین بوده است.

طوسی با اشاره به اینکه خیرین می توانند با سپرده گذاری در این صندوق و حفظ اصل سرمایه خود به پرداخت تسهیلات قرض الحسنه به نیازمندان کمک کنند، گفت: در صورت معرفی نیازمندان از طریق خیرین این صندوق از محل سپرده آنها و تا سقف ۱۰۰ درصد هم افزایی به افراد معرفی شده تسهیلات پرداخت می کند.

صندوق قرض الحسنه امداد ولایت کمیته امداد امام خمینی(ره) با هدف ترویج فرهنگ قرض الحسنه و توسعه بانکداری اسلامی در جهت پرداخت تسهیلات قرض الحسنه به نیازمندان در سال ۱۳۹۵۸ تاسیس شد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha