۱۳ شهریور ۱۴۰۱، ۱۱:۰۱
کد خبرنگار: 895
کد خبر: 84877335
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

گروه‌های جهادی طلایه‌داران گام دوم انقلاب هستند

بیرجند - ایرنا - رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: گروه‌های جهادی طلایه‌داران گام دوم انقلاب هستند که از مردم برآمدند و برای سعادت مردم تلاش می‌کنند.

به گزارش خبرنگار ایرنا سردار سرتیپ پاسدار غلامرضا سلیمانی روز یکشنبه در رویداد ملی جهاد مقدس (اجلاسیه جهادگران کشور) که با حضور معاون اول رئیس جمهور و جمعی از مسوولان و جهادگران در مصلای امام خمینی (ره) فردوس برگزار شد افزود: این حرکت در عین حال رویکرد بزرگ و گفتمان بزرگ بوده و این رویداد نیز برای تسریع در حرکت سازنده و گام دوم انقلاب است.

وی یادآور شد: رویکردی که امام راحل همواره بر آن تاکید کردند این است که همه ما باید بسترساز گروه‌های جهادی باشیم.

 رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: دولت سیزدهم با رویکرد و تفکرات جهادی پرچمدار خدمت به مردم است و پنجره‌های امید با روی کار آمدن دولت مردمی و انقلابی باز شد که با همراهی مردم این رویکرد تقویت می‌شود.

وی ادامه داد: آیت الله رئیسی و معاون اول ایشان نیز در تفاهم‌نامه‌ها در بخش‌های مختلف به این مسأله عنایت خاص دارند.

سردار سلیمانی گفت: برگزاری اجلاسیه ملی جهادگران که همزمان با سالروز حضور و حرکت جهادی رهبر معظم انقلاب در خدمات‌رسانی به آسیب‌دیدگان زلزله فردوس در سال ۱۳۴۷  برگزار می‌شود، موجب تبیین اهمیت حرکت بزرگ جهادی است.

وی اظهار داشت: با این حرکت و رویداد جهادی مقام معظم رهبری، نخستین کاروان و قرارگاه جهادی در کشورمان شکل گرفت.

وی گفت: این حادثه بزرگ مرهون تفکرات انقلابی و جلوه بارز آن حرکت و کاروان جهادی به مدیریت رهبر معظم انقلاب است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: امروز در گام دوم انقلاب این رویکرد جهادی با بهره از همه ظرفیت‌های کشور، طلایه‌دار خدمت‌رسانی جهادگونه به مردم و از نیازهای مهم کشور است.

اجلاسیه ملی جهادگران امروز ۱۳ شهریور همزمان با سالروز حضور مقام معظم رهبری در فردوس پس از زلزله سال ۱۳۴۷ و ارائه خدمات جهادی ایشان به زلزله‌زدگان منطقه، با حضور مسوولان کشوری و لشکری در این شهرستان برگزار شد.

همزمان با برگزاری این اجلاسیه ملی ۶۰۰ نفر از نخبگان جهادی سراسر کشور در این استان حضور یافتند. همچنین در این اجلاسیه کتاب مجموعه خاطرات رهبر معظم انقلاب با عنوان «دوباره فردوس» رونمایی خواهد شد.

برنامه‌های اجلاسیه ملی جهادگران با عنوان "جهاد مقدس" از اوایل شهریور ماه با حضور گروه‌های جهادی خدمت‌رسان از استان‌های مختلف در شهرستان فردوس و استان خراسان جنوبی آغاز شد و ادامه دارد.

پس از زلزله ویرانگر شهریور سال ۱۳۴۷ که در فردوس به وقوع پیوست، مقام معظم رهبری از مشهد به همراه گروهی از طلاب به منطقه زلزله‌زده آمدند و به مردم امدادرسانی کردند که از ۱۳ شهریور به عنوان اولین اردوی جهادی ایران یاد می‌شود.

استان خراسان جنوبی ۱۱ شهرستان دارد و مرکز شهرستان فردوس در ۲۰۰ کیلومتری بیرجند است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha