استاندار کرمانشاه: آماده پذیرایی از زائران اربعین هستیم

کرمانشاه- ایرنا- استاندار کرمانشاه با اعلام اینکه استان برای پذیرایی و استقبال از زائران اربعین کاملا آماده است، گفت: تردد زوار اکنون در مرز خسروی به صورت روان و مستمر در حال انجام است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، بهمن امیری مقدم عصر شنبه در جلسه ویدئو کنفرانسی با ستاد مرکزی اربعین به ریاست دکتر میراحمدی، معاون وزیر کشور و رییس ستاد، افزود: تمهیدات لازم برای تسهیل در تردد زائران از مرز رسمی و بین المللی خسروی اندیشیده شده و مشکلی برای تردد از این مرز وجود ندارد.

وی همه زائران و عاشقان اهل بیت علیهم السلام را برای تردد از مرز خسروی برای سفر به کربلای معلی دعوت کرد و گفت: تمام زیرساخت های لازم برای تردد زائران عتبات عالیات از مرز خسروی فراهم است.

استاندار کرمانشاه به آمادگی مرز سومار برای تردد مواکب نیز اشاره کرد و توضیح داد: این مرز آمادگی فعالیت تجاری همزمان هم دارد و فعالیت های تجاری در این مرز اکنون انجام می شود.

امیری مقدم به بیان انتظارات و خواسته هایی از وزارت راه پرداخت و خواستار انجام تعهدات این وزارتخانه در ایجاد زیرساخت های مربوط به مصوبات ستاد اربعین شد و گفت: با توجه به استقبال گسترده زائران، نیاز به افزایش تعداد پروازهای فرودگاه کرمانشاه داریم.

وی همچنین خواستار تعریف مقصد مسیر خسروی در پایانه مسافربری تهران شد و افزود: انتظار داریم زائران اربعین از پایانه های تهران به مرز خسروی هدایت شوند.

مرزی خسروی در شهرستان قصرشیرین استان کرمانشاه امسال برای تردد زائران عتبات عالیات بازگشایی شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha