۱۲ شهریور ۱۴۰۱، ۱۹:۱۶
کد خبر: 84876904
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

شهردار جدید گرگان انتخاب شد

۱۲ شهریور ۱۴۰۱، ۱۹:۱۶
کد خبر: 84876904
شهردار جدید گرگان انتخاب شد

گرگان - ایرنا - نایب رییس شورای اسلامی شهر گرگان از انتخاب شدن شهردار جدید گرگان خبر داد.

سیدمیثم حسینی عصر شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: اعضای شورای اسلامی شهر گرگان عصر امروز در یک جلسه غیرعلنی، با ۹ رای موافق سیدمحمدرضا سیدالنگی را به عنوان شهردار گرگان انتخاب کردند.

وی بیان کرد: طی روزهای آتی نامه انتخاب سیدالنگی  برای اخذ تاییدیه نهایی به وزارت کشور ارسال خواهد شد.

وی یادآور شد: با توجه به اینکه سیدالنگی کارمند رسمی شهرداری گرگان بوده، تا زمان صدور تاییدیه حکم، همزمان به عنوان سرپرست نیز فعالیت خواهد کرد.

سسیدالنگی هم اکنون معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار گلستان است.

وی در زمان حضور عبدالرضا دادبود به عنوان شهردار گرگان، معاون وی بود.

پس از اتفاقی اخیر در مجموعه شهرداری و اعلام دستگیری یک مدیر شهری توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) که از سوی دادستان مرکز استان اعلام و تصمیمات بعدی که مقامات قضایی اتخاذ و اجرایی کردند، اعضای شورای اسلامی شهر گرگان مصمم به انتخاب فردی به عنوان سرپرست و مدیر مدیریت شهری شدند.

روز پنجشنبه روابط عمومی دادگستری گلستان با ارسال خبری به رسانه‌های استان، به نقل از دادستان مرکز استان از دستگیری یکی از مدیران شهری گرگان به اتهام دریافت رشوه و هنگام دریافت آن در منزلش خبر داد.

این رشوه براساس همین اعلام در هنگام دریافت ۲۷ سکه طلا بود، اما این مدیر، قرار بود در ازای دریافت ۱۰۰ سکه طلا، مساله یک پرونده که در بخش حقوقی این دستگاه، مشکل داشت، برطرف کند.

پس از این دستگیری خبری مبنی بر پلمب دفتر مدیر متخلف در شهرداری گرگان به دستور مقام قضایی منتشر شد که فرد دستگیر را در اذهان عمومی مردم، شخص شهردار گرگان تداعی کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha