مهاجم مورد علاقه ساپینتو در یک قدمی ترکیب اصلی؛ موتور قایدی با پیکان گرم می‌شود

تهران- ایرنا- ستاره بوشهری تیم فوتبال استقلال یکی از نفرات مور علاقه سرمربی آبی‌ها محسوب می‌شود و این فرصت را خواهد داشت تا در بازی تیمش برابر پیکان دقایق بیشتری در میدان حضور پیدا کند.

به گزارش ایرنا، مهدی قایدی پس از پشت سر گذاشتن یک فصل ناموفق در امارات، به استقلال بازگشته تا با درخشش در لیگ برتر یکی از مسافران جام جهانی ۲۰۲۲ قطر باشد.

قایدی در بازی با ملوان از اواسط نیمه دوم فرصت حضور در ترکیب استقلال را به دست آورد و با درخشش خود نقش اول را در پیروزی آبی‌پوشان تهرانی ایفا کرد. وینگر-مهاجم استقلال یک گل زد و یک پنالتی هم گرفت تا نشان دهد می‌تواند یکی از ارکان اصلی استقلال در دفاع از عنوان قهرمانی‌ باشد.

ستاره ریزنقش استقلال به عنوانی یکی از نفرات مورد علاقه ریکاردو ساپینتو، این روزها علاوه بر حضور در تمرینات گروهی به صورت انفرادی نیز تمرین می‌کند تا هر چه سریعتر به شرایط ایده‌آل جسمانی برسد.

باتوجه به شرایط بدنی قایدی، به نظر می‌رسد او در بازی با پیکان این فرصت را پیدا خواهد کرد تا دقایق بیشتری به میدان رفته و از سرعت و تکنیک فردی خود استفاده کند تا آبی‌پوشان این بازی خانگی را با برد به پایان برسانند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha