۱۲ شهریور ۱۴۰۱، ۱۳:۴۲
کد خبرنگار: 5311
کد خبر: 84876564
T T
۳ نفر

برچسب‌ها

شهر آفتاب میزبان اولین نمایشگاه تخصصی صنعت فوتبال

۱۲ شهریور ۱۴۰۱، ۱۳:۴۲
کد خبر: 84876564
شهر آفتاب میزبان اولین نمایشگاه تخصصی صنعت فوتبال

تهران- ایرنا- اولین نمایشگاه تخصصی صنعت فوتبال کشور از تاریخ ۲۹ شهریور الی اول مهر در محل نمایشگاه بین‌المللی شهرآفتاب برگزار خواهد شد.

به گزارش ایرنا، صبح امروز شنبه نشست خبری و مراسم رونمایی از پوستر نخستین نمایشگاه تخصصی صنعت فوتبال کشور با حضور خبرنگاران سرویس‌های ورزشی و اقتصادی رسانه‌های رسمی برگزار شد.

اولین نمایشگاه تخصصی صنعت فوتبال کشور از تاریخ ۲۹ شهریور الی اول مهر با همکاری دفتر صنایع ورزشی و خلاق وزارت صمت در محل نمایشگاه بین‌المللی شهرآفتاب با رویکرد پیشبرد صنعت فوتبال کشور برگزار خواهد شد. در این نشست در خصوص نحوه برگزاری این نمایشگاه و سیاست‌ها و مراحل اجرایی آن توسط هیئت برگزاری توضیحاتی ارائه شد.

شهر آفتاب میزبان اولین نمایشگاه تخصصی صنعت فوتبال

در ابتدای این نشست، امیرمحمد سبحانی‌نیا دبیر برگزاری نخستین نمایشگاه تخصصی صنعت فوتبال کشور با اشاره به اینکه این نمایشگاه در آستانه جام‌جهانی برگزار خواهد شد، گفت: هدف اصلی این رویداد رونمایی از آخرین دستاوردهای حرفه‌ای و فنی صنعت فوتبال کشور و همچنین ظرفیت‌های ایران برای میزبانی از توریست ورزشی در حاشیه جام جهانی ۲۰۲۲ قطر برگزار می‌شود.

سبحانی‌نیا اشاره کرد در حال حاضر  دفتر صنایع ورزشی و خلاق  وزارت صمت حمایت خوبی از برگزاری هر چه شایسته‌تر این نمایشگاه داشته و امیدوار هستیم تا مسوولان تازه انتخاب شده فدارسیون فوتبال نیز در فرصت محدود باقی مانده تا برگزاری نمایشگاه همراهی خوبی با این رویداد داشته باشند تا بتوانیم شاهد برگزاری یک نمایشگاه همه جانبه موثر برای معرفی ایران در آستانه جام‌جهانی داشته باشیم.

در ادامه، مهدی کیانی مسئول برگزاری این نمایشگاه در خصوص سیاست اصلی این نمایشگاه گفت یکی از برنامه‌های اصلی این نمایشگاه وصل کردن زنجیره ارزش صنعت فوتبال به هم بوده و قصد دارد تا شرکت‌های تولیدی و خدماتی را به متولیان این صنعت معرفی نماید، حضور موثر و فعالانه باشگاه‌های ورزشی، شرکت‌های تولید کننده و موسسات خدماتی مرتبط با صنعت فوتبال و صنایع وابسته همچون البسه ورزشی، تجهیزات ورزشی و محصولات مصرفی باعث افزایش کیفیت برگزاری این نمایشگاه خواهد شد.

شهر آفتاب میزبان اولین نمایشگاه تخصصی صنعت فوتبال

قرار است در این نمایشگاه شرکت‌های تولیدات داخلی در حوزه تجهیزات استادیومی، پزشکی، البسه ورزشی و تولیدات چمن ورزشی خدماتی به عموم مردم ارائه کنند.

همزمان با شروع نمایشگاه دوره‌های دانش‌افزایی درباره داوری، آشنایی با سیستم VAR، فوتبال پایه و آشنایی با فضای هواداری استادیوم‌های ورزشی با حضور مدرس خارجی برای حاضران تدریس خواهد شد.

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha