به گزارش روز شنبه ایرنا از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان، مرتضی شیروانی اظهار کرد: این اقدام باتوجه به اهمیت ارائه خدمات حمل و نقل، یکسان سازی و نظارت بر دریافت کرایه از زائران عتبات عالیات در طول طرح اربعین حسینی، صورت گرفته است.
وی افزود: نرخ مصوب کرایه با استفاده از تمام ظرفیت های رسانه ای در فضای مجازی، همچنین با چاپ و نصب بنر در پایانه های حمل و نقل مسافر اطلاع رسانی می شود.
وی گفت: رانندگان و شرکت های حمل و نقل مسافر ملزم به رعایت نرخ مصوب هستند و زائران و مسافران می توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف و دریافت وجه بالاتر از این نرخ، از طریق سامانه های ۲۰۰۰۱۴۱ و "شهراه" نسبت به ثبت شکایت اقدام کنند تا در کمترین زمان ممکن رسیدگی و مبلغ دریافتی اضافه استرداد گردد.
شیروانی افزود: همچنین میز راهنمایی، پاسخگویی و رسیدگی به شکایات این اداره کل در طول طرح برای تمام دفاتر پایانه های مسافر مستقر شده است و پاسخگوی مردم خواهد بود.
نظر شما