۱۲ شهریور ۱۴۰۱، ۱۳:۰۵
کد خبرنگار: 985
کد خبر: 84876506
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

نیروهای انسانی مدارس استان اردبیل تا ۱۵ شهریور ساماندهی می‌شود

اردبیل - ایرنا - مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: از ۱۵ شهریورماه تمامی مدارس این استان از نظر نیروی انسانی و کتب درسی ساماندهی می‌شوند تا در اول مهرماه با آمادگی کامل به استقبال دانش‌آموزان بروند.

به گزارش ایرنا از آموزش و پرورش اردبیل ، کلام‌الله صفری روز شنبه در جلسه آمادگی نواحی و مناطق برای بازگشایی مدارس استان اظهار کرد: تمامی رفتارهای مدیران در دولت سیزدهم برگرفته از ارزش‌های ناب اسلامی است بنابراین برونداد رفتارهای ما باید ریشه علوی داشته باشند.

وی از نیروی انسانی به عنوان سرمایه الهی و گنجینه بیکران یاد کرد و گفت: مدیریت منابع انسانی امروز در دنیا حرف اول را می‌زند و همواره توجه به نیروی انسانی و استفاده بهینه از آن مورد تاکید است.

وی نقش نظارتی، هدایت و تسهیل‌گرانه را از جمله وظایف یک مدیر خوب دانست و افزود: تواضع، مدارا با مردم و صداقت مشخصه اصلی مدیران در دولت مردمی سیزدهم می‌باشد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل به مدیران و روسای نواحی و مناطق توصیه کرد تا تبعیض و ناعدالتی را در تمامی امورات خود کاهش دهند تا نارضایتی ایجاد نشود.

صفری با بیان اینکه همواره به رشد و تعالی سازمان فکر کنیم ، گفت: مدیران باید خود مهارت‌های لازم در تمامی زمینه‌ها را دارا باشند، تا به محبوبیت خود بیفزایند.

وی خاطرنشان کرد: باید مدیریت اخلاقی را به فرهنگ عمومی تبدیل کنیم و مدیران در صداقت و وفای به عهد الگوی کارکنان خود باشند تا توفیق الهی همراه آنها باشد.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha