آخرین جزئیات دستگیری مدیر شهری رشوه‌بگیر گرگان از زبان نائب رییس شورای اسلامی شهر

گرگان - ایرنا - نایب رییس شورای اسلامی شهر گرگان گفت: انتخاب مدیر جدید شهری (شهردار) پس از جلسه با استاندار، تعیین تکلیف و مشخص خواهد شد.

سیدمیثم حسینی بامداد شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: پس از اتفاقی اخیر در مجموعه شهرداری و اعلام دستگیری یک مدیر شهری توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) که از سوی دادستان مرکز استان اعلام و تصمیمات بعدی که مقامات قضایی اتخاذ و اجرایی کردند، اعضای شورای اسلامی شهر گرگان مصمم به انتخاب فردی به عنوان سرپرست مدیریت شهری هستند.

وی تاکید کرد: اجرایی شدن و انتخاب سرپرست تا زمان انتخاب مدیریت شهرداری گرگان، منوط به دیدار و جلسه‌ای با حضور رییس و نایب رییس شورای اسلامی شهر گرگان و حتی هیات رییسه این شورا با شخص استاندار و استفاده از رهنمودهای وی در این خصوص است.

وی خاطرنشان کرد: مطرح‌ شدن هرگونه اسم‌ فرد یا افرادی برای تصدی‌گری سرپرستی مدیریت شهری، احتمالات و گمانه‌زنی در محافل، مجالس و فضاهای مجازی است.

نایب رییس شورای اسلامی شهر گرگان درخصوص استعفای شهردار این شهر گفت: براساس آخرین مذاکرات انجام شده با رییس شورای اسلامی شهر گرگان، شخص شهردار گرگان تاکنون هیچ نامه‌ای منوط به استعفا یا علاقمندی به عدم همکاری در این مسوولیت ارائه نداده و این مساله تنها در فضای مجازی مطرح شده است.

روز پنجشنبه روابط عمومی دادگستری گلستان با ارسال خبری به رسانه‌های استان، به نقل از دادستان مرکز استان از دستگیری یکی از مدیران شهری گرگان به اتهام دریافت رشوه و هنگام دریافت آن در منزلش خبر داد.

این رشوه براساس همین اعلام در هنگام دریافت ۲۷ سکه طلا بود، اما این مدیر، قرار بود در ازای دریافت ۱۰۰ سکه طلا، مساله یک پرونده که در بخش حقوقی این دستگاه، مشکل داشت، برطرف کند.

پس از این دستگیری خبری مبنی بر پلمب دفتر مدیر متخلف در شهرداری گرگان به دستور مقام قضایی منتشر شد که فرد دستگیر را در اذهان عمومی مردم، شخص شهردار گرگان تداعی کرد.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha