وزیر فرهنگ با خانواده روحانی شهید ولی نژاد در ساری دیدار کرد

ساری – ایرنا - وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با حضور در منزل خانواده روحانی شهید محمدمهدی ولی‌نژاد یاد و خاطره این شهید والامقام را گرامی داشت و با خانواده شهید دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، محمدمهدی اسماعیلی در سفر یک روزه‌اش به مازندران صبح امروز جمعه پس از ادای احترام به مقام شهدای دفاع مقدس، مدافع حرم و مدافع سلامت مازندران در آرامگاه ملامجدالدین ساری، در منزل خانواده طلبه شهید ولی‌نژاد حضور یافت.

وزیر فرهنگ در این بازدید ضمن اشاره به نقش و جایگاه والای خانواده شهدا در جامعه  اظهار کرد: هدف اصلی در این دیدار ها گرفتن پند و اندرز از خانواده های شهدا برای ادامه راه شهیدان است.

اسماعیلی با ذکر این نکته که زبان ما از بیان ایثار و از خود گذشتگی خانواده شهدا قاصر است و امیدواریم شرمنده شهدا نباشیم ، ادامه داد: بدون تردید شهدای عزیز پایه‌های انقلاب اسلامی را مستحکم کردند و همگی وظیفه داریم، راه شهدا را ادامه دهیم.

در این دیدار پدر شهید ولی‌نژاد که از چهره‌های شاخص جامعه روحانیت ساری و از فعالان انقلاب اسلامی است با بیان این‌که مسوولیت داشتن در نظام جمهوری اسلامی بسیار سنگین است، نکاتی را در باب ضرورت پیروی از ولایت و عمل به کلام خدا و تاکیدات ائمه معصوم(ع) در مسائل مختلف جامعه بیان کرد و گفت: به فرمایش امام هر آنچه که در نظام اسلامی دیده شود از چشم اسلام دیده می‌شود.

وی با اظهار این به معیشت مردم باید بیشتر توجه شود ، افزود: دولت آقای رئیسی تلاش زیادی برای حل مشکلات جامعه انجام می‌دهد و این قابل تقدیر است. انتظار داریم این تلاش‌ها افزایش یابد تا معیشت مردم بهتر شود.

محمدمهدی اسماعیلی وزری فرهنگ برای حضور در مراسم گشایش تالار مرکزی ساری و انجام چند دیدار فرهنگی به مازندران سفر کرده است.

اسماعیلی در این سفر یک روزه، علاوه بر حضور و سخنرانی در مراسم گشایش و بهره‌برداری تالار مرکزی ساری ، دیدار با هنرمند جوان علیرضا مطلبی خوشنویس ساروی و نشست با فعالان جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی استان را نیز در برنامه دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha