استاندار بوشهر: دولت و مجلس گامهای مهمی برای خنثی کردن جنگ اقتصادی برداشته اند

بوشهر - ایرنا - استاندار بوشهر گفت: دولت سیزدهم و مجلس یازدهم کشور را در شرایطی تحویل گرفتند که دشمن تا قلب اقتصاد پیشروی کرده بود و طی یکسال گذشته اقدامات ارزشمندی صورت گرفته تا مواضعی که در جنگ اقتصادی از دست داده ایم به دست آوریم.

به گزارش خبرنگار ایرنا، احمد محمدی زاده بامداد جمعه در کنگره ملی سردار جنوب شهید رئیسعلی دلواری که با حضور محمد باقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در دلوار برگزار شد، افزود:  همه مردم  بر صادق الوعده بودن، مردمی و انقلابی بودن دولت و مجلس اذعان دارند.

وی بیان کرد: امید می‌رود با همکاری قوای سه گانه کشور اتفاق‌های جدیدی رقم زده شود و  مردم آثار این اتفاق‌های بزرگ را در زندگی، معیشت و سر سفره خود احساس کنند و این انقلاب درخشان تر از گذشته و با افتخارات بزرگ به راه خود که راه امام و شهیدان است، ادامه دهد.

استاندار بوشهر گفت: امروز چشم انداز روشنی از آینده رقم خورده و نوید پیروزی‌های بزرگ را در عرصه جنگ اقتصادی به ما نشان می‌دهد.

محمدی زاده با اشاره به اینکه در تاریخ ۲۴۰ سال گذشته جنوبی ها در سه مقطع تاریخی با سه ابرقدرت جنگیدند و هر سه را شکست دادند، گفت: این جنگ‌ها شامل مقابله با پرتغالی ها، مبارزه شهید رئیسعلی دلواری و یارانش با استعمار  انگلیس و مبارزه شهید مهدوی و یارانش و صدها شهید دیگر با استکبار جهانی در راه دفاع از این سرزمین بود که همگی کمر استکبار را شکستند.

وی ادامه داد: این لطف خدا در حق این مردم و هدایت علما و بزرگان است که این مبارزه‌ها نقش دینی پیدا کرد و به طور حتم اثر قطعی در آغاز و پیروزی این مبارزه ها داشته است.

محمدی زاده افزود: بزرگداشت این مبارزه‌ها و شهید رئیسعلی دلواری و صدها شهید دیگر مدیون انقلاب اسلامی است؛ انقلاب اسلامی این فرصت را فراهم کرد که این ستاره هایی که پشت غبار قرارگرفته بودند آشکار و راه را به نسل بعدی نشان بدهند.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha