۱۰ شهریور ۱۴۰۱، ۱۹:۰۴
کد خبرنگار: 3113
کد خبر: 84875148
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

تأکید «نوری المالکی» بر لزوم پرهیز از اهانت و تنش

۱۰ شهریور ۱۴۰۱، ۱۹:۰۴
کد خبر: 84875148
تأکید «نوری المالکی» بر لزوم پرهیز از اهانت و تنش

تهران-ایرنا- رئیس ائتلاف دولت قانون و دبیرکل حزب اسلامی الدعوه عراق در پیامی به احزاب سیاسی و ملی این کشور، خواستار اجتناب رهبران این احزاب از توهین و تنش شد.

به گزارش ایرنا، در این پیام نوری المالکی آمده است: «ای مدافعان دین، تدبیر و مسئولیت، نظر و دیدگاه من با شماست و من همیشه در کنار ندای آرامش و  ثبات ایستاده‌ام».

وی درباره افراط‌ و خونریزی هشدار داد و گفت: «به ناحق ریخته شدن خون، باعث کینه و شکاف در جامعه می‌شود؛ به طوری که درمان آن دشوار است و اثر طولانی بر جای می‌گذارد».

رئیس حزب اسلامی الدعوه با اشاره به مطالبی که اخیرا در رسانه‌ها منتشر می‌شود، نسبت تولید محتواهای همراه با دشنام و توهین هشدار داد و افزود: «از همه برادران خود می‌خواهم که از رسانه‌های تنش زا و پاسخ‌های تند و اهانت آمیز دوری کنند».

نوری المالکی در پایان پیام خود گفت: «آنچه امروز نیازمندیم، این است که از کسانی که به ما ظلم کرده‌اند، بگذریم و کسانی که موجب اذیت و آزار ما شده‌اند، ببخشیم و به کسانی که از ما دور شده‌اند نزدیک شویم، زیرا رسول اکرم (ص) و ائمه اطهار (ع) به ما سفارش کرده‌اند که زینت آنها باشیم نه سبب وهن آنها».

اخبار مرتبط

سرخط اخبار جهان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha