پرهیزکاری: برای تصمیم‌گیری درباره سرمربی تیم ملی خیلی زود است

تهران- ایرنا- دبیرکل جدید فدراسیون فوتبال گفت: برای پاسخگویی درباره تصمیم فدراسیون پیرامون سرمربی تیم ملی هنوز خیلی زود است.

به گزارش عصر پنجشنبه ایرنا، داود پرهیزکاری که دیروز به عنوان دبیرکل جدید فدراسیون فوتبال معرفی شد، در حاشیه رونمایی از کاپ جام جهانی که امروز در مرکز همایش‌های برج میلاد تهران برگزار شد، اظهار کرد: بیش از ۲۰ سال در همه حوزه‌های فدراسیون کار کرده‌ام. هیئت رئیسه و رئیس فدراسیون اعتماد کردند و این پست مهم را به من سپردند.

وی افزود: امیدوارم رویه فدراسیون را به سوی آرامش پیش ببریم و زمینه برگزاری اردوی تیم ملی و تیم‌های نوجوانان و جوانان را فراهم کنیم.

پرهیزکاری در پاسخ به این سوال که آیا تصمیم جدیدی برای تیم ملی گرفته نشده است؟ گفت: برای پاسخ به این سوال بسیار زود است. تیم جدید تازه کار خود را آغاز کرده و هیئت رئیسه جدید هم جلسه‌ای تشکیل نداده است.

وی درباره اینکه گفته می‌شود هیات رئیسه جلسه‌ای فوری برای بررسی ادامه همکاری با دراگان اسکوچیچ تشکیل داده است، گفت: به عنوان دبیرکل فدراسیون هیچ خروجی از این جلسه ندارم که اعلام کنم. برگزاری چنین جلسه‌ای پس از مجمع برای آشنایی اولیه طبیعی است اما تصمیمی گرفته نشده است.

دبیرکل فدراسیون درباره اینکه مهدی تاج پیش از انتخابات گفته بود که در صورت پیروزی، سرمربی تیم ملی را تغییر می‌دهد، خاطرنشان کرد: توضیحی ندارم و چیزی درباره این مسئله در فدراسیون نشنیده‌ام.

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha