وحیدی: تفقد رهبری به وزارت کشور نشان از لطف معظم له به سربازان انقلاب است

همدان - ایرنا- وزیر کشور گفت: تفقد رهبری فرزانه انقلاب به دولت از جمله مجموعه وزارت کشور نشان از لطف معظم له نسبت به سربازان خود و نیروهای انقلاب است.

احمد وحیدی روز پنج‌شنبه در گفت وگوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا در همدان، اظهار داشت: تفقد معظم له، نوعی ارشاد برای مجموعه وزارت کشور در خصوص چگونگی عملکرد و فعالیت کارکنان این وزارتخانه است.

وی افزود: مهم‌ترین نکته عنایت و تفقد رهبر معظم انقلاب این است که مجموعه وزارت کشور سر از پا نشناخته و در خدمت مردم باشند.

وزیر کشور تصریح کرد: این را مسئولان باید بدانند که مهم‌ترین وظیفه آنها شناخت و درک مشکلات مردم و تلاش برای رفع آنها با حضور پر قدرت، مستمر و میدانی است.

وحیدی گفت: رهبر فرزانه انقلاب در هفته اخیر سخنان ارزشمندی درباره توفیقات دولت سیزدهم داشتند که این توصیف ها، جای سپاس فراوان از محبت و عنایت ایشان به دولت دارد.

وی تاکید کرد: سخنان رهبر معظم انقلاب در حمایت از دولت مردمی سیزدهم، بزرگترین سرمایه دولت در آغازین روزهای دومین سال فعالیت دولت سیزدهم است.

وزیر کشور افزود: عنایت و لطف رهبر فرزانه انقلاب نسبت به دولت سیزدهم، پشتوانه بسیار بزرگ و ارزشمندی است که کار خود در سال دوم دولت را قوی تر، پر انرژی تر و مصمم تر انجام دهیم.

«احمد وحیدی» وزیر کشور صبح امروز به منظور بازدید از پروژه های عمرانی استان به خصوص طرح آبرسانی به همدان و همچنین حضور در پایگاه شکاری شهید نوژه و شرکت در چند برنامه اداری وارد همدان شد.

وزیر کشور پس از ورود به همدان مورد استقبال رسمی استاندار همدان، اعضای شورای تامین و فرماندهان نظامی انتظامی قرار گرفت.

وحیدی پس از ورود به همدان به منظور سخنرانی در مراسم روز پدافند هوایی به پایگاه هوایی شهید نوژه همدان رفت و با حضور در مزار شهدای گمنام این پایگاه به مقام شامخ شهدا ادای احترام  و از گلخانه گل رز (کوریجان) و خط انتقال ۱۶ کیلومتری آب شرب همدان (بای پس) و پارک علم و فناوری بازدید کرد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha